Thursday, February 3, 2011

Miks?

Miks pidžaamal pole taskuid? Tunnen puudust mõnikord täitsa.

Miks mulle ükski poes müüdav peavõru pähe ei sobi? Ma ei usu, et mu pea on imelik, pigem on need võrud väärakad....

Miks mu juuksed nii võimatult kaua kuivavad? Jah, nad on pikad ja paksud... Aga ma istun juba tund aega radika ääres!?! Tegelikult ajab mu parukas mind üldse pidevalt tigedaks ja šampooni-palsamit kulub kah kaugelt liiga palju, aga katsuge te kääridega tulla!!!

Miks sõbrapäeva puhul ainult mingid roosad mõmmikud müügis on???

Miks õues ikka veel talv on? Jõulud on ju läbi!

Miks VIVA ei näita Hurts'i "Stay" videos üldse Blondiini ega tantsijaid? Nende kohtade peale on topitud hoopis mingid filmijupid, mis sinna üldse ei sobi.

Miks Hurts ei laulnud oma kõige ilusamat lugu "The Water"???

Ja MIKS neil UK-s on "More musicians, more lights, more songs and more uncompromising drama..."???? Miks meie seda väärt polnud??? Ma olen solvunud, krt! Kuni selle hetkeni, kui ma jälle neid kuulan:S Ja nad oskavad ikka s****s hästi pugeda: "Tallinn! Estonia! Too much emotion for words. A true spectacular. 4000 beautiful bleeding hearts. A new homeland. Aitäh, Aitäh, Aitäh!"

Miks MUSE Eestisse ei tule? Nemad tahaks ma ka ära näha...

Miks ma veel ei maga, kuigi kell on 00:50?

Miks mul pidevalt mingid lollid küsimused peas keerlevad?

No comments:

Post a Comment