Monday, February 21, 2011

Asi on köögis?!

Et mis asi? A kust mina tean!!!??? Kui teaks, oleks täna juba ära lappinud ja saanud normaalselt nõusid pesta!

Mis ma vahepeal teinud olen? Hiljuti selgus, et alumisi naabreid uputanud! Aga see ei olnud plaanis...

Igatahes tilgub alumistele vannitoas vett kaela, õigem oleks öelda, et jookseb mööda seina alla. Just täpselt selles kohas, kus meil on duššinurk. Laupäeval käisime meie üksteise järel pesus ja peale selle tuldigi ütlema, et lekib. Kuna me just olime palju vett kasutanud duššitoas ja naabritel just sealt tilkus, siis siit ka loogiline järeldus- probleem asub kuskil duššinurga all. Võtsime teadmiseks, ei kasutanud kuigi palju vett, isegi köögis mitte, sest kööki minev vesi ja ka sealt tulev solk käivad duššinurga all olevatest torudest läbi.

Täna tuli Tarkmees külla uurima, mis meie pesunurga all on... Seal oli peaaegu kõike! Elaks me põnevusfilmis, siis oleks just sinna peidetud kuskilt röövitud miljonid või Inglise kuningannalt pihta pandud ehted või teemandid vms!!! Aga elu ei ole film, nii hästi meil ei läinud. Leidsime sealt telliseid, plaatimisest üle jäänud plaate ja isegi põranda liistu! Asi nägi välja nagu Manhattani makett!

Omaarust said kõik potensiaalsed lekkekohad kinni mätsitud ja jäime ootama homset õhtut, kui kõik peaks lõplikult kuivanud ja kasutuskõlblik olema.

Suurest igavusest ja nõudepuudusest asusin täna õhtul kööki kraamima. Tükk aega pladistasin ja madistasin seal, nõud said puhtaks ja köök taaskord ilusaks, kui tuli jälle alumine naaber... Tal ikka uputab! KURAT!!!! Järelikult oli see tänane poole päeva mäkerdamine asjata, sest tõeline kurjajuur peab köögis asuma! Ja nüüd mulle meenus, et laupäeval, kui mina olin puhtaks saanud ja Riivo vannitoa vallutas, läksin mina samal ajal kööki nõusid pesema... Järelikult oli ka laupäeval probleem köögis.

Homme uue hooga edasi! Eks näis, äkki tulevad teemandid köögi kraanikausi tagant välja!

*** "Laupäeval oli probleem köögis"; täna pesin mina nõusid köögis... Mina olengi probleem! Mätsige kinni, peatage leke!

No comments:

Post a Comment