Sunday, February 27, 2011

Eesti Laul

Kas Te nägite kui kurb oli Stig Rästa???????? Ta on niigi sellise ilmega, et hakkab kohe nutma, aga seekord vist hakkaski. Mul on niiiiiii kahju, et Outloudz ei võitnud! Tõesti on.... Mulle väga-väga meeldib see laul.

Ma vähemalt hääletasin:) Küll ainult teises ringis, kus oli valida vaid kahe laulu vahel, aga see ju oligi olulisem hääletus.

Mind jääb nüüd Stig Rästa kummitama... Tema meeletult kurvad silmad :'( Suurim pettumus, mida ma üldse kellegi silmist kunagi näinud olen...

2 comments:

  1. Ma mõtlesin eile pool ööd Stig Rästa peale:'(
    karl veel mõnitas ka, et näe, sellepärast oligi kurb, et mina ei hääletanud. Kui mina oleks ka hääletada raatsinud, oleks raudselt Outloudz võitnud...

    ReplyDelete
  2. Ema kah ei hääletanud... Teie oletegi süüdi! Riivo kah! Mul on vähemalt süda rahul, et hääle andsin:) Aga pool ööd kuulasin seda laulu veel ja mõtlesin, et tehakse ikka häid lugusid Eestis ka...

    ReplyDelete