Saturday, February 26, 2011

Uudis

Ma vaatasin täna täies pikkuses "uuenenud" TV3 uudiseid. Need on nüüd VEEL jubedamad kui nad enne olid!!!

Saatejuhiks oli täna Mart Mardisalu. Mul pole ta vastu põhimõtteliselt mitte midagi, aga ta ei sobi uudiseid lugema. Minu jaoks on tal pigem meelelahutaja maik juures. Ma ootasin terve saate, et ta ütleks midagi stiilis "Järgmine pall on B3!!!" Ma lihtsalt ei suuda teda tõsiselt võtta. Pealegi pole mulle kunagi meeldinud tema kõnemaneer, see paus. peale. igat. sõna.

Sisu... Sisu ei olnud juuuuu! Esimene uudis oli muidugi kurb avarii Hiiumaal. See ilmselt kõlab kohutavalt, aga tragöödia müüb alati, mida rohkem laipu ja hüüumärke, seda ägedam saade... Okei, loomulikult on selline avarii uudis ja sellest räägitakse, aga võiks kuidagi.... Viisakamalt ja tagasihoidlikumalt suhtuda...

Edasi tuli teade sellest, et Liibüa on endiselt rahutu ja et Christchurchis hukkus palju inimesi. Kummagi kohta umbes kaks lauset. Jaaaaa siis tuli piiiiik lugu selle kohta, kellel milline kleit presidendi vastuvõtul seljas oli! Mardisalu oli endale sõbragi stuudiosse kutsunud, et oleks kellega arutleda seelikusabade pikkuse üle jne...

Edasisest ma loobusin... Milleks? Päris uudistel on mingi nõme maitse juures ja 20 minutist, mida ma vaatasin, oli uudiseid 5, kleite vähemalt sama palju või pisut rohkem ja veel reklaamipaus umbes 10 minutit!

Niiet aitäh, aga poleks vaja olnud... Minu arust pole peale saatejuhtide midagi muutunud. Oi, vabandust, stuudiokujundus on kah ümber tehtud.

Mulle ei meeldi kollased uudised. Ka siis mitte, kui neid tehakse valget värvi stuudios!

No comments:

Post a Comment