Saturday, February 12, 2011

Sokk...?

Te ostate suvalisest poest jope. Ei viitsi väga vaeva näha proovimisega, lihtsalt loodate, et sobib... Või kui endale ei sobi, siis küll kellelegi peres ikka läheb vaja.

No aga ei lähe. Ei taha seda jopet. Sildid on küljes, kantud pole kordagi, viite selle poodi tagasi ja palute võimalust vahetada mingi teise kauba vastu. Kuna jopega on kõik korras, siis müüja ka nõustub selle tagasi võtma ja saate ses summas mingit muud nänni ja lahkute rõõmsana.

Elu on lill! ...kuni müüja hakkab jopet müüki panekuks riidepuule sättima... Jopega on endiselt kõik korras, aga selle varrukast turritab midagi välja! Ilmselt sall või kinnas...? EIIIIIIIII!!!! See on hoopis VILLANE SOKK!!!!!!???? Tuttuue jope varrukas on sokk!!!! Peale veel veidikest jope liigutamist tuleb teisest varrukast välja TEINE SOKK!!!!! Tundub, et esimese paariline....

Öelge mulle palun, MIKS PEAKS INIMENE PANEMA UUE, KANDMATA JOPE VARRUKATESSE SOKID????? Ootan huviga teie teooriaid....

Lõpetuseks: mu käest küsiti täna elektrilist käterätikut... Ma ei tea, mis see olema peaks... Igatahes ma pole kindel, et ma julgeks sinna käsi kuivatada, kui juhe on seinas!!!

2 comments:

  1. töötan lasteaias - kõik on võimalik. leiame riideesemeid jmt kõikvõimalikest kohtadest. ükskord olid lapsed toppinud nukuriided geomeetriliste kujundite mängukerasse :)

    ReplyDelete
  2. Nojah... Vb tõesti lapsed panid sinna need sokid... See vist on ainuke vähegi loogiline seletus:)

    ReplyDelete