Monday, May 18, 2009

Üx teistmoodi päev


Täna kolasin ma terve päeva Titaga ringi! Tita emme oli ka muidugi:P Lihtsalt vahva oli päev veeta Kadi- Lyd poputades ja linna peal laiates. Evelyga polnud ma ka nii ammu rääkida saanud.

Kadi- Ly on väga rõõmus laps! Kuigi Evely väitis, et täna oli Tital paha tuju, siis minu meelest polnud küll midagi hullu... Enamasti on ta siis vist ikka täiesti Inglike! Vahepeal kisas küll, aga iga normaalne laps kisab ju vahel!!!! Ja üldse, täna sain ma aimu, kui keeruline on linnas lapsevankriga liigelda.... Äärekivid on kõigetoredamad... Hea, et laps suure osa ajast emme süles oli, muidu olex mul pidev hirm olnud, et ta kaob vankrist ära selle võimlemise peale! See- eest olid autojuhid palju lahkemad, lasid alati üle tee:)

Veel saime teada seda, et Kaubamajas on vähemalt 1 väga tore turvamees! Tita esimene eine toimus inva WCs! Aga me, blondiinid, ei osanud ju toda ust lukku panna! Ühel hetkel pistis turva pea uxevahelt sisse ja andis nõu, et pange ux kinni, siis keegi ei sega;) Ma ütlesin, et me ei osanud seda lukku panna ja küsisin, et kuidas see käib ja siis ta näitas:) Kui turva lahkus, siis paningi uxe lukku:P Hiljem, kui see turva meid jälle kaupsis kohtas, siis astus ligemale ja ütles, et tegelikult on kaupsis beebituba ka, kus on mugavam last toita ja mähkimislaud on olemas:):):) Väga armas temast, minu meelest:) Ja kui jälle Tital nälg tuli, siis kasutasimegi toda tuba:D:D

Ilm oli ka ilus ja üldse oli üx positiivne päev:D:D Ja Kadi- Ly naeratas mulle!!!! Mitu korda!!!!:D:D See on kõige olulisem:P

No comments:

Post a Comment