Wednesday, May 27, 2009

Kaamelid parklas


Ma käisin täna Selveris! Oh, mis uudis...

Tegelikult on oluline hoopis see, mis toimub Selveri parklas! Nimelt on juba mitmendat päeva seal päris palju kahtlaselt kirjusid treilereid ja haagissuvilaid. Eile (vist) tõmmati keset parklat tsirkuse telk poolde vinna üles. Ta on tänaseni seal nii poolenisti püsti ja poolenisti lohiseb mööda parklat.

Kui täna Selverisse läxin, siis lõikasin, st paterdasin üle ammuilma asfaltkõvax trambitud põllunurga. Viskasin pilgu parkla poole ka- onud sebisid ringi kaablid peos ja ajasid omi asju seal... Ja korraga tundus, et autode vahelt vaatas mu poole KAAMEL! Esialgu arvasin, et nägin valesti... Poest tagasi tulles otsustasin korralikult mööda kõnniteed minna, et saax parklat võimalikult lähedalt näha, et mis seal toimub. Ja ma exisin enne pisut- parklas oli autode vahel 2 KAAMELIT, mitte üx, nagu ma enne arvasin:D:D:D Nad olid kinni mingi auto küljes ja vahtisid mind eriti ülbelt:D:D (Kaamelid on üldse ülbe olemisega:P) Nad olid nii viisakad, et ei sülitanudki mu poole:D:D Noh, isegi, kui olex sülitanud, siis pihta polex ma saanud... Ma arvan...

Et siis... Lähex tsirkusesse? :):):)

No comments:

Post a Comment