Friday, May 8, 2009

Lihtsalt 1 päev

7.10 Mobiiltelefon karjub... Äratus, rsk... Ei ärka, ei taha, ei suuda.
7.35 Mitte midagi pole selga panna!!! Aga midagi peab leidma...
8.17 Ma PEAN bussipeale jooxma! Ei tohi rohkem kohmitseda... Aga Tsintsu tahab veel süüa.. Saab ka:)
8.22-8.46 Bussis on palav. Muusika mu kõrvades on hea. Patsiga Poiss on ka bussis:P
8.50 "Kohe tuleb rahvas! Nüüd hakkame müüma!" Jajah, midaiganes... Kohvi tahax!
9.00-9.15 Vahetan muljeid töökaaslasega- päikesest, tuulest, poe korrastamisest...
9.15-12.00 Igavavõitu müügitegevus.
  • Selle sisse mahub 1 kummaline telefonikõne- inglisekeelne naine küsib, kas ma saan temast aru. Vastan, et saan. Siis küsib ta juhatajat. Palun tal tunni pärast helistada, sest juhataja läx just natukesex minema... Küsija probleemist ma aru ei saagi, tagasi ta ka ei helista.
  • Kusagil sel samal juhataja äraoleku ajal seisab mulle leti ette 1 loe-mõtteid-mu-silmist-mees! Minu "Tere!" peale teatab ta: "Ma tulin rollerit vaatama!" No palun väga, ega mina ei keela, missa mul siin siis seisad??? Nii ma talle loomulikult ei vasta. Juhatan talle rolleri suuna kätte. Ilmselt saab ta ise ka aru, et ma pean teda kliendix ja suvatseb siis seletada, et ta tuli toda rollerit kontrollima... Tundub kuidagi kurja olemisega mees; vihane, et me teda kutsuda julgesime vms...
12.15 (umbes) topib üx prillidega lühikest kasvu mees mingi aparaadi mu nina alla ja pistab kollase pulga pihku???? Aaa, keegi tõi kaupa ja nõuab mu allkirja... Jumal küll... Ega ma neid kaubatoojaid kõiki nägupidi ei tea ja nende soove silmist lugeda ka ei oska! Raske on siis öelda, et allkirja tahab??? Siis jääx see minu ideedepuuduses lolli näoga vahtimise osa vahele.... Ja huvitav, mis ta üldse tõi? Millele ma alla kirjutasin praegu???
12.30 (taaskord umbes) Järgmine onu vahib mulle siuxe näoga otsa, nagu ma teax, mis ta tahab!!! Aga tema vähemalt oskab öelda, mis ta tahab... Kolmele saatelehele allkirja... Jälle ma ei tea, millele alla kirjutan:D
13.00 (jätkuvalt umbes) Aga seda meest ma tean!!! Tema toob Aluoja kaupa!!! Talle ma julgen allkirja ka anda:P
13.20 Heledates riietes noormees seisab leti ette ja ootab midagi. Tervitan teda. Ta vastab mulle ja ütleb midagi väga kiiresti ja vaixel häälel, nii et ma ei saa peaaegu ühestki sõnast aru! Minu aus vastus talle: "Misasja???" Ta kordab aeglasemalt ja kõvema häälega: "Ma tulin arvutitele hooldust tegema." Ahniii, sp Sa tundudki tuttav! Ma olen Sind enne ka näinud:P Jah, palun, lase käia...
13.30-15.00 (ikka umbes) Teen oma "osakonda" korda... Minu aiakaup on ära blokitud igasuguse muu sodiga, krt! Tõstan aiavoolikuid ja veepumpasid jms kraami lõputult ringi, otsides parimat paigutust, nii et klient ka midagi näex ja aru saax, milline hinnasilt millise asja kohta käib... Puukorvid, ämbrid ja kummipaadid pole aiakaup, rsk!!! Välja viskan!!! Mul ei mahu "aiapumbad" ära!!! Aga olgu, jäävad siiski minu osakonda... Kuigi ma tahax teada, kellel on aias sihuke veekogu, millele see kummipaat ära mahub!!!???
15.00-16.00 Käin Lõunakas lõunal. Ideeeee!!! Õhtul teen spagette hakklihaga! Ja hakklihale tuleb selga leida mingi kaste ka:P Ja Vanaema saab emadepäevax "Õnne 13. Õnnerahva lood":P
16.00-19.00 Mingi suurem sebimine... Vahepeal tuleb tegeleda 3 erineva kliendiga korraga... Olen peaaegu osavgi, sõimata ei saa ja kliendile ei valeta ka;)
  • Üx mees pöördub minu poole naljaka ja esmapilgul pisut uskumatu probleemiga: "Ma tahax nr 45 töökingi, aga seda numbrit on ainult 1 king, parema jala oma. Samas karbis oli teine king ka parema jala oma." Ah????????? Lähen appi... Käpin kõik karbid läbi, kisun lahti ja jõllitan igat kinga eraldi... Ja nii ongi... 2 parema jala kinga, üx nr 44 ja teine nr 45... Kudamoodi see võimalik on?????? Igatahes on... Mees ostab siiski õnnex need kingad, kuigi ta nr 45 ei saa, otsustab, et nr 46 ongi parem:)
  • Kusagil rahulikumal hetkel tatsab leti ette mees, kes on poele juba 2 tiiru peale teinud. "Kas teil aeda konnasid on?" MISASJA????? Konnasid??? Džiisas, ega see lemmiklooma pood pole... Aga minu väga küsiva pilgu peale hakkas ta ise seletama: "Sellist aiakaunistust, et kui tast mööda kõndida, siis hakkab krooxuma?" Meil ikkagi pole konnasid...:D:D:D Mitte mingisuguseid:D:D
19.00-19.25 Huvitav, kas kõik aruanded said ikka õigesti??? Vist said... Ma loodan...:D:D Kojuminek!!!!
19.34 Nr 3 sõidab nina eest minema, krt! Aga head teed tal minna, nr 1 tuleb 3 minti hiljem:P
19.55 Kodus!!!
20.10-21.00 Oh, ma olen nii osav, peale tööd veel hakkan süüa vaaritama:D:D Aga hakkliha, mille päeval ostsin, enam ei kõlba:S "Pakendatud 08.05.2009 13.02; kõlblik kuni 08.05.2009 19.02":(:(:( Võtan julguse kokku ja teen temast ikkagi söögi:) Päris nämma sai:P Ja nõud pesin ka KOHE peale sööki ära:D:D:D
21.00- 23.50 Sisustan aega Simpsoniteni. Näitex toxides siia texti oma tänastest tegemistest... Palju õnne teile, kes te saite nüüd üxikasjaliku ülevaate ühest mu tööpäevast!:D:D
23.50-00.15 Simpsonid!!!!
00.15 Lõpetan oma postituse ja siis pessu ning tuttu!!! :D:D:D
00.25 "Publish post"!!!

No comments:

Post a Comment