Saturday, May 16, 2009

Õnn või õnnetus?


Hobuseraud uxel pidi ju õnne tooma? Vähemalt midagi head ta peax tähendama, õnnesümbol vms. Minu toa uksel oli pisike hobuseraud.

Aga mis saab, kui see hobuseraud lahkub oma paigalt???

Väljusin Riivo toast. Esik oli kottpime. Hetkel, kui uxe avasin, kuulsin, kuidas minu poole lendas midagi, kukkus kusagile mu lähedale kolinal maha... Ma ehmatasin ikka korralikult!!! Sest Tsintsu oma trampimisega ei tee küll kuidagi sellist häält! Mis mu esikus elab siis??? Panin tule põlema- hobuseraud mu toa uxelt oli maha kukkunud...

Kas see tähendab õnnetust? Midagi lihtsalt halba??? Krt, kui siiani oli kõik "hästi", mis siis veel valesti saab minna???? Või hoopis tuleb suuuuuur õnn? Õnnesümbol, hobuseraud, lendas ju küll minu poole??? Kes küll oskax aidata...?

Eelmisel suvel arvasin, et kohe- kohe saan suure õnne osalisex. Nimelt suutsin ma tööl suure peegli seinalt maha tõmmata, aga see ei purunenud! Isegi ühtegi mõra ei tulnud sisse! Mina, naiivitar, arvasin, et see tähendab küll midagi head: kukutad peegli maha ja see ei lähegi katki!!! (Peegli lõhkumine pidavat teatavasti 7 aastat õnnetust tooma.) Aga minu truud sõbrad lohutasid: "Ei, Maarja! See, et peegel katki ei läinud, tähendab seda, et suur õnnetus jääb lihtsalt tulemata! Ega selle pärast veel õnn tule! Lihtsalt midagi ei juhtu!"

Millega ma küll õnne saax enda poole meelitada? Võix ju:P

Mees kurdab: "Mul ei vea loteriis, jumal on mu hüljanud!"
Jumal: "Osta pilet!"

No comments:

Post a Comment