Friday, May 1, 2009

Printsid ja Inglid


Täna tuli Janega jutux teema, kes millesse usub. Mina kuulutasin, et mina ei usu printsidesse valgetel hobustel! Jane arvas, et mõned võivad ikkagi olemas olla... No aga mina pole ühtegi näinud!!! Järelikult neid pole!:D

Aga vestlused Janega on tõeliselt kasulikud!!! Tänu temale meenus mulle, et ma olen ju Inglit näinud!!! Ingel on olemas! Nüüd ma siis usun Inglisse! Ilusasse, tumedate juuste ja roheliste silmadega Inglisse, kellel on kenad tiivad ja loomulikult kitarr!

Ma pole ainult suutnud otsustada, kas ma tahan seda Inglit endale unelmate mehex, või soovin hoopis, et ta olex nagu kaitseingel, sõber jne... Kindel on aga see, et Ta peab mulle laulma!!!

Krt, aga äkki minu unelmate mees ongi Ingel???? See olex küll jama...

Öösiti tulevad ikka lollid mõtted...:D:D

2 comments:

  1. ...Unelmate Printsessi saates ratsutas too "prints" Roberto mingi peaaegu valget värvi hobusega üx saade ringi:D Niiet on ikka need printsid ka olemas:D :D

    ReplyDelete
  2. Eiiiiii, Roberto pole mingi prints!!!! Seda ma küll usun, et valged hobused olemas on, aga printse pole! Mõni vahepeal kujutab ette, et on prints, aga ega see minu silmis miskit muuda! :D:D

    ReplyDelete