Sunday, May 3, 2009

Eesti otsib lemmiklaulu

Ma vaatan seda saadet, kas teate! Sest seal on väga palju laule, mis mulle meeldivad.

Aga ma löön selle teleka maha!!!! Kas Te kujutate ette, täna pani see idioot HÄÄLE taskusse laulusaate alguses!!!! No ja nüüd ma siis tõesti VAATAN seda saadet!!! Jube mõtekas, onju!!!??? VAADATA saadet, kus LAULDAXE laule, mis mulle meeldivad, aga ma EI KUULE neid, sest telekas on VAIT!!!! Kõigil kanalitel on vaikus!!!

Homme on laulusaate kordus, ma ei tea, kui siis ka telku vait on......!!!! Kas talle kuidagi arvuti kõlle ei saa külge ühendada, äkki mõjux see?:D:D

Küsisin teleka omaniku käest, mis ma tegema pean, et ma taaskord laule KUULEX ja sain 2 soovitust:
*mängida hääle nupuga, kuni taaskord heli kostub
*ise laulda
Hah, hakkan kindlasti ise laulma... Mulle kutsutax siis politsei!!!! Kammoon, minu väljastatavat "laulu" ei suudax küll keegi kuulata!!! Niisiis... Häälenupp... JA SEE MÕJUS!!!:D:D:D:D Ma siis nüüd jälle KUULEN ka muusikat:P Jee, naudin saadet:D:D

No comments:

Post a Comment