Monday, May 11, 2009

Kuidas elu ilusamax mõelda


Teooria positiivsest mõtlemisest nii, nagu ta sündis. Autoritex Jane ja mina:P

Maarja says:

sul on uus parasiitsõna:D "pisiasi":P
Maarja says:
kõik on sul "pisiasjad":D:D
Jane says:
ah, see pisiasi:D
Maarja says:
no just;)
Maarja says:
ma proovin ka kõik pisiasjadex mõelda, äkkki on parem:D:D
Jane says:
on küll parem:D
Maarja says:
on vä?:D
Maarja says:
a kust sa tead???
Jane says:
on ju küll:D
Jane says:
kui ei ole, hakkab olema!
Maarja says:
aga kui sa tead, et on parem, kuidas siis saab olla, et äkki pole?
Jane says:
kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab:D
Jane says:
aga kõik on suhteline
Jane says:
mis sinu jaoks on hea, võib olla teise jaoks parim:D
Maarja says:
hmmm, aga mitte halvem?
Jane says:
eii, kõik on hästi:D

Maarja says:
missa teed?
Jane says:
kaarte mängin:D
Maarja says:
hihiii:D
Maarja says:
see on põnev:D
Jane says:
ei ole:S välja ei tule:S
Maarja says:
oh, see on pisiasi, mängimine ise on tõeline rõõm:D
Jane says:
tubli, maarja:D
Maarja says:
ma pingutan vahel:P
Jane says:
nii peabki:P
Jane says:
õige suhtumine:D
Maarja says:
ma loodan, et mitte kogemata:|
Jane says:
mis?
Maarja says:
et ma KOGEMATA õige suhtumise otsa ei koperdanud:D
Jane says:
MIS???? ei, eiii, pole siin mingit kogematat:D
Maarja says:
tore olex:P
Maarja says:
ma proovin tubli olla jälle paar paeva:D
Jane says:
eiiiiiiiiiiii, mitte paar päeva! kõik päevad:D
Maarja says:
no ma proovin, kas on hea, või on parim:D
Jane says:
:D
Jane says:
sa võtad päris hästi õppust, peaks mainima:D
Maarja says:
kui on ainult hea, siis peab uue teooria välja töötama:D
Jane says:
oh, ma oskan meetodeid väljatöötada:P
Maarja says:
mhmh :)
Maarja says:
ja mina olen katsejänes:D:D
Jane says:
hihhiiii
Maarja says:
me oleme nii osav meeskond:D

No comments:

Post a Comment