Monday, January 17, 2011

Mõttetu

Mul on igav! Aga mul pole und. Mul pole teemat, millest kirjutada. Kas see takistab mind toksimast? Ei! :)

***

Mul on oluline teadaanne oma Hurts'i vaimustuse vahele: ma kuulasin täna a-ha'd!!!! Ei saa ma ikka neist kah üle...

***

Maarja says:
kas praegu on imelik jõululaule kuulata?
Jane says:
ei ole
suvel 30 kraadise ilmaga rannas olles oleks imelikum :D
Maarja says:
aitähh! :D
seda mul vaja lugeda oligi :P
Jane says:
aga palun! :D

Niiet ma siis kuulan oma lemmikjõululaulu edasi ja arvan, et ma olen normaalne:)

***

Mul on jube rohelise sibula ja banaani isu! Ma ei taha neid mitte korraga süüa, vaid lihtsalt, tahaks kumbagi...

***

Kas ma olen vahepeal värvipimedaks jäänud??? Vaatan TV3-lt Bondi kordust ("The Living Daylights", teate küll, a-ha:P) ja see on suuremalt osalt must-valge!!!! 1987-aasta film võiks ikka värviline olla!!! No vahel ongi... Aga kõige lahedam on see, et reklaamid on ka must-valged:) Või on asi selles, et kell on 2.20...??? Liiga hilja, et silm seletaks?

***

Ja nüüd on kell 3.17... Ma üritan tuttu jääda...

No comments:

Post a Comment