Sunday, January 23, 2011

Lühis

Teate, ma hakkan juba arvama, et ma olen päris segane... Ma teen seda jälle! Lähen kasvõi jalgsi KONTSERDILE!!! Nagu mujale poleks raha toppida??? Millegi muu nimel pingutada?!? Kui nüüd selge ja kaine mõistusega arutleda, siis olen ma idioot!

Aga! Ma pole siiani ühtegi kontserdile minekut kahetsenud. Need on kõik olnud seda väärt. Vähemalt minu jaoks. Võib-olla mul siis on vaja selliseid elamusi millegi pärast? Äkki mul on puudu midagi? (Peale raha:D) Kui teada saan, mis see on, ehk siis ei pea enam käima:D

Milleks üldse muusikat vaja on? Miks osad kukuvad laulma ja teised suu lahti neid kuulama??? Mille järgi me otsustame, et üks lugu meeldib ja teine mitte? Kas ainuke seletus ongi see, et ilu on vaataja silmades/kõrvades? Mis meie kõigi silmades ja kõrvades siis erinevat on? Ilmselt on see mingi hirmkeeruline keemia, mis mind tegelikult ei huvita:)

Aga praegu olen ma pool päeva homseks Tallinasse minekuks kotti pakkinud... Kontserdi pilet on kotis koos selle pisikese kotiga, millega ma saali ka lähen. Ja muud seal veel pole... Rahakoti panen ka varsti :D Ma lihtsalt ei tea, mida mul sinna üldse on mõtet kaasa vedada?! Ma jään küll ööseks pealinna, seega mõningaid vidinaid on siiski vaja (hambahari ntx), mida kontserdile ei tahaks tassida... Aga...?!? Mul on pea pulki täis, sest ma kardan kohutavalt, et ma kuidagi suudan pileti kotist välja nihverdada. Teistel andmetel on mul pea laiali otsas... Võib-olla on ta mõlemat- pulki täis ja pulgad laiali või mida iganes....

Nagu laulis Mika, Relax, take it easy! Naerata, homme on veel hullem:) Bussis ma ilmselt ainult kontserdi piletit jõllitangi, veendumaks et ta on olemas!

*Two snowmen in the field. One looks the other and says: "Can you smell carrots?"

No comments:

Post a Comment