Thursday, January 6, 2011

Klikk

Teate mis, MIND EI HUVITA!!!!

Mind üldse ei huvita, mida keegi arvab, mida ma tegema peaks või kuidas käituma või kuhu oma raha kulutama... Varem miskipärast huvitas. Aga tuli uus aasta ja minuga juhtus midagi.

Everybody waits for Christmas
For me it's New Year's day
That's gonna come and take my blues away

Ma ise enne ei teadnudki, et ma just uut aastat niiväga ootasin, aga tundub, et täpselt nii oli. Ma ootasin jõule, sest need pidid tulema teisiti; nii, nagu nad kunagi polnud veel tulnud. Nad tulidki teisiti. Ka uus aasta tuli teisiti. Tundub, et uue aastaga tuli midagi veel kaasa...

Seda on raske seletada, aga minuga juhtus midagi. See polnud mingi sündmus või ehmatus vaid üks klõps kuskil kuklas... Mulle lihtsalt jõudis kohale, et siiani olen ma aidanud teistel elada nende elu nii, nagu nemad seda tahtnud on, aga edaspidi kavatsen MINA oma elu nii elada, nagu MINA tahan! TEISED jäävad tõesti TEISEjärgulisteks!

See eelnev lõik kõlab ilmselt julmemalt kui ma seda tegelikult mõtlen... Aga mis sellest! Mina olen enda jaoks kõige olulisem ja minu elukäik on mulle kõige tähtsam! Kuigi mul pole meest ja lapsi, ON mul ometi oma elu olemas!

Niisiis, kui ma ikka tahan minna Hurts'i kontserdile, siis ma ka lähen! Kui ma jään jälle ootama, et küll nad tulevad teinekord ka siia, siis läheb aeg ja elu lihtsalt minust mööda ja mina vaatan vaikselt kõrvalt pealt... Nii on see iga asjaga (olnud)- jäädes ootama uut võimalust ei pruugi seda iialgi tulla. (Asi pole ainult Hurts'i kontserdis, see on lihtsalt hea näide.) Nii on mul jäänud nii mõndagi (õigel ajal) tegemata, sest kellelgi oli mind kuskil mujal vaja või arvas lihtsalt, et ma peaks nii tegema nagu tema tahab ja nüüd olen mina see, kes supis rabeleb...(*)

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

Aga sel aastal läheb kõik teisiti!!! Ma tean seda! Just see teadmine mulle koos uue aastaga kohale jõudiski! Sel aastal läheb kõik paremini! Nüüd ma usun seda ise ka!!!!

I'm singing goodbye to the year before
I know that the next one will be different
So much more




*Ärge nüüd valesti aru saage- ma ei ole hakanud kedagi süüdistama või midagi sellist. Siiani olin ma ise kõigega, mis toimus, nõus. Nüüd lihtsalt enam mitte:)

No comments:

Post a Comment