Tuesday, January 25, 2011

Ajaviide

Kell on 9.22 hommikul. Mul pole suurt midagi teha, kuni 11.50 läheb linnaliin, millega ma saan bussijaama ja sealt loodetavasti Tallinna bussile. Siiani olen aega viitnud näiteks eilsete nõude pesemisega, mida oli päris palju, sest ühed tegid kohupiimakooki:P Hea kook sai;)

Ma ei suutnud õhtul magama jääda, tundus, et olen terve öö üleval selle crapi peale (millest te veel loete...), mis eile toimus! Ausalt kah, kuskil ühe ajal otsustasin voodisse ronida, aga tulemus oli see, et panin pooleks tunniks oma telefoni laulma, sest mul oli vaja ta aku tühjaks saada, et teda laadida saaks! Ja sel ajal ma siis pakkisin (veelkord!) oma kotti, vahetasin soolalambi pirni ära, sättisin asju toas korda, jõllitasin kappi suutmata otsustada, mida täna selga panna jne...

Kell kaks ronisin päriselt ka voodisse, aga und ei olnud. Surusin silmi kinni ja ootasin Une-Matit. Ma ei tea, kui kaua ma ootasin, sest ma ei julgenud silmi lahti teha, et äkki läheb see olemasolevgi uneraas ära, aga tundus, et pikka aega passisin, kuid lõpuks jäin magama ka.

Kuskil läbi une kuulsin ka meie tublit kojameest jää ja lumega maadlemas, ehk siis- hommik ol! Aga kojamees ei seganud mind kuigi palju, magasin edasi kuni kell 7.56 ärkasin. Äratus oli pandud 8ks, ootasin kuni äratus hakkas häälitsema. Äratus on Theo Hutchcrafti häälega, ta laulab mulle esimese salmi ja pool refrääni laulust "Stay" ja jääb siis vait, sest minut saab täis. Kahe pärast hakkaks uuesti otsast peale lootuses lõpuni jõuda kui ma äratust enne välja ei lülitaks... Ta laulis kuskil padja all, kuulasin teda ja mõtlesin, et täna õhtul esitab ta seda lugu pisut teisiti:) Ilmselt tundub mulle õhtul, et paremini, sest see on kontsert!

Enne tuleb aga kohale jõuda sinna! Just lugesin Postimehest julgustavat uudist pealkirjaga "Reisijaid täis Tartu-Tallinna ekspressbuss sõitis kraavi".... Mul on eilsest peale närvid krussis! Ja nüüd on veel hullem:D:D Hoidke mulle oma pöidlaid, mul läheb seda vaja ilmselt!!!

No comments:

Post a Comment