Sunday, January 16, 2011

From Cyprus with love

Tere Teile!

Selle talve esimene korralik haigus on käsil! Õudselt vahva... Ma võin täpselt öelda, et haigeks jäin ma laupäeval kl 15.30! Ühel hetkel tööl tundsin seda nõmedat lihasvalu, mis alati haigusega kaasneb... Selles, et palavikku tol hetkel polnud, olin kindel.

Kodus oli kah enesetunne samasugune, sõin natuke ja kobisin voodisse, sest uni oli. Vahtisin omaarust Politseiakadeemiat ja isegi Midsommeri mõrvu. Netis kolasin ka. Üsna uimane olek, lõpuks ikka igaks juhuks kraadisin. Mingi idiootne 37! Tegin teed Jäägermeistri ja meega, jõin ära ka. Miski ei muutunud, justkui poleks mõjunudki... Kooserdasin veel netis, sest kartsin magama jääda, et äkki ma ei ärka kui palavik kõrgeks läheb. Vahtisin juutuubist intervjuusid Hurts'iga:)

Lõpuks kell kaks ma enam ei suutnud üleval olla, kraadisin end veel, endiselt 37 kraadi soe. Võtsin ühe tabletikese igaks juhuks.... Ja kell kaheksa ärkasin selle peale, et väga kiire oli WCsse! Ma täpsemalt ei hakka kirjeldama, ainult vihjeks- olin peadpidi potis:S Alati ma need kõhu-viirused ka üles korjan... Kartsin hullemat, aga õnneks magasin lihtsalt terve päeva maha. Sõna otseses mõttes, ärkasin 18.45 hirrrrrmsa peavaluga... Ei tea, kas see oli sellest, et ma olin peaaegu 17 tundi maganud, või sellest, et üle 17 tunni ilma kohvita olnud...

Nüüd on mul ära vaadatud seriaalid "Minu pere", "Allo! Allo!", film "Kariibi mere piraadid" ja pooleli on "Godzilla"... Mul pole und ollagi sellise tudumaratoni järel! Vähemalt tuli söögiisu tagasi, tegin just paar võileiba ja igaks juhuks pisikese tassi kohvi, kuigi isu selle järgi polnud üldse, aga äkki läheb peavalu vähemaks. Ma jõin üle pika aja oma kõige pisemast ja kaugemast tassist, mille peal on kiri "From Cyprus with love":) Ma ei mäleta, millal ma eelmine kord seda tassi kasutasin. Aga äkki hakkab tervis tagasi tulema, kuigi enne olin jätkuvalt 37 kraadi soe...?

Mul oli tänaseks nii palju plaane tegelikult... Pidin Raidil külas käima, pole jõuludest saadik näinud. Ja ma tahtsin oma telefoni Hurts'i "Happiness'i"!!!! Ja kodu on koristada vaja ja no ausalt ka, ükskord pidime ju kelgutama minema!!!! Ilmselt sinnani poleks täna jõudnud, aga ikkagi...

Eks ma siis nüüd puhkan... Vahin terve öö jalle juutuubis Hurts'i:) No mis ma teha saan, nii korralikult lakutud poisse näeb harva:P

From my bed with love
Maarja

No comments:

Post a Comment