Monday, March 2, 2009

Üxkord läx kõik valesti....

Ühel külmal detsembripäeval läx kõik valesti... Täna lugesin seda juttu ja mõtlesin, et kuigi ma olen haige, siis nii paha tujuga päeva pole tükk aega olnud:


Mingi nõme päev jälle! Ma ei tea, millest see tuleb, et mõnikord ajab kõik närvi ja kõikvõimalikud asjad lähvad valesti...
*Pidime tööl olema kolmekesi. Mulle olex antud vaba päev, kui polex olnud ühte, kes lihtsalt teatas, et tema tööle ei tule! Mis tähendab seda, et mina pidin peale 2 tööpäeva ja 1 jõulupidu tööle minema ka kolmandax päevax olles surmväsinud... Samas oli tollel teisel olnud juba niigi 2 vaba päeva...
*Mis inimestel viga on??? Kui uxel öeldaxe, et pood on suletud, siis esitavad nimekirja, mida kõike nemad tahavad!!! Rsk, see on MINU VABA AEG!!! Vaba aeg, mille arvelt ma pean veel aruande ära tegema! Ega see ei käi nii, et kui kell kukub, siis lükkan inimesed poest välja (nad ei lähe ju nagunii!!!) ja lähen neil järgi ning keeran uxe lukku! Halloooo, minul on peale poe sulgemist veel mingi julgelt pool tundi taidlemist enne kui koju saan!!!
*Lähen bussipeatusesse... Olen kl 15.23 kohal, ootan 15.36 bussi... Ja mis kell see tuleb??? Õige vastus on: 15.52!!!!! Mul ei olnud üldse külm, ma polnud üldse väsinud ega vihane!!!!! Super, nii peaxki olema, et vaatad netist bussiaja ära ja siis buss tuleb tegelikult mingil täiesti suvalisel ajal! Lahe on passida peatuses ja vaadata, kuidas kax linnaliini nr 1 suunduvad lõpp- peatusesse (20 minutilise vahega!!!), aga sealt tagasi ei tule!
*See viimane asi on küll puhtalt minu süü, et ma selle peale vihastasin... Tegin mingid umbkaudsed plaanid, et kas laupäeval või pühapäeval tahetaxe mind täis joonistada. No okei, laupäev ei sobinud, sest maalija oli Tõrvas ja mina Tartus! Et siis pühapäev jääb. Olin talle öelnud, et olen reedest pühapäevani tööl, aga tema pakkus hoopis, et äkki on mul pühapäeva hommikupoolikul aega... Ma ju ütlesin, et ma olen tööl!!! Ja kui minu tööpäev lõppes, siis polnud temal enam aega:( S*** päev läx veel s*****x! Olex olnud päris tore vaheldus lihtsalt vedeleda, kui keegi samal ajal Su seljale midagi joonistab... Rääkida mingitel teistel teemadel kui tavaliselt, kuulata head muusikat... Kahju...
*Ja orkutis on mu "õnnelause": "Pessimism ei ole kunagi ühtegi lahingut võitnud"!!! Just võitis ühe...


Praegu pole pooltki nii hull seis, sest ma ilmutan tervenemise märke, seda küll hääletult, aevastades ja köhides, aga palavikku pole!!! Jeeee :D:D

No comments:

Post a Comment