Tuesday, March 3, 2009

Hoian mune!

Sina, kes Sa seda blogi ei loe (sest Sa ei tea, et see olemas on...), võid nüüd naerma hakata! Ma ei saagi spaasse, sest mul on jube NOHU!!!!

Sina sõnasid ära oma õelusega, et küll olex naljakas, kui ma minna ei saax! Vähemalt on mul kedagi süüdistada...:D:D

Aga tegelikult pole üldse naljakas olla! Terve päeva on silmad vett jooxnud, nüüdsex on nad punased, sest ma olen põhimõtteliselt terve päeva nutnud ju! Lisax sellele ma aevastan iga natukese aja tagant... Ja loomulikult tilgub nina ka vahetpidamata! Mul käib nuuskamisest juba pea ringi ja paha on olla:S

Vanaema on suure nohu korral soovitanud keedetud mune (kuumalt) kahelpool nina hoida... Et siis ei teki põskkoopapõletikku... Ei mina tea, kas aitab ka, aga ma siis hoian mune... Mõnusalt soojax võttis ja nina läx lahti küll:) Pärast keedan uuesti 2 muna ja hoian jälle:):)

Tulge mune sööma:D:D

2 comments:

  1. Ma tahaks mune... sööma tulla! :D
    Ja saa terveks juba, kaua võib põdeda!

    ReplyDelete
  2. Mul on jätkuvalt 4 keedetud mina ja 1 toores.... Tule ja söö!

    Ma ei tea, mix ma tervex ei saa, omast arust ravin ju küll:S

    ReplyDelete