Friday, March 13, 2009

Mu reidi postkast

Reiti tuleb ikka aeg- ajalt kirju... Minul laekub sinna toredaid kirju sõpradelt, aga ka terve ports võõraste meeste omi.

Need võõraste kirjad jagunevad üldjoontes kahex: ühed on nn türklaste kirjad, milles nad küsivad MSNi enamasti... Teine osa on eestikeelsed ja sisaldavad küsimust, et kas ma olen huvitatud tutvumisest. Sellistele ma tavaliselt vastan, et tutvustagu siis end... AGA INIMESED EI SUUDA KIRJU KIRJUTADA!!!! Täiesti haige, kuidas järgmine kiri on enamasti pakkumine kohtuda või siis MSNi küsimine!!!!!!! Lähen ma jeeeee võõra tondiga kokku saama!!! Võõraga, kelle kahest väga paljude trükivigadega kirjast on selgesti arusaada see üx eesmärk, mix mulle üldse kirjutati.... (Muide, ma mõtlen siin KIRJAvigu, ehk siis eesti keele mitteoskamisest tehtud vigu, mitte neid apse, mida trükkides ikka ette tuleb....) Mix inimesed ei suuda enam sisukaid kirju kirjutada? See pole ju niiväga raske?

Mix ma tahan, et mulle asjalikke kirju kirjutatax? Sest neid on huvitav lugeda! Ja pealegi... Minu arust saab inimesest palju parema ettekujutuse tema kirju lugedes... Pilt võix ka juures olla... Aga see pole peamine. Võib- olla siis ongi nii, et need, kes ei suuda midagi mõistlikku kirjutada, pole ka tundmist väärt...

Paar näidet mu postkastist:

1. Tüüpiline türklane

"hii how are you..
my name is aLp ..
i am from cpyrus..
i want to do virtual sex..
if you want to it please add me!!! illegal_01@msn.com
i am naked now i wait you.. ( This only one suggestion ) Im waiting for the answer.."

Kes soovib, lisage see kiimakoll :D:D


2. Tüüpiline eestlane

"Mm tere kenake äkki saaks täna kokku ....kui huvi jäta enda tel nr võtan ühendust"


Samas olen ma saanud 2 põhimõtteliselt sama sisuga kirja erinevatelt inimestelt... Mõlemad küsisid, mix ma ei maga öösel... Mõlemale vastasin... Ühe käest sain vastusex küsimuse, kas ma temaga kokku saan :S Aga teisega olen üle aasta juba suhelnud! Sest inimene kirjutas mulle huvitavaid kirju! Isegi kokku olen saanud selle mehega. Täiesti normaalne ja põnev inimene on:)

Seega, kui inimesel ikka ajud on, siis suudab ta ka sisukaid kirju kokku toxida! Aga oodata reidist mõne normaalse mehe kirja.... Noh, suurem tõenäosus on enne vanadusse surra! Mul lihtsalt vedas;)

2 comments:

  1. "tsau iludus mis teed!!!!!
    äki oled huvitatud minuga tutvumisest ma olen pika kasvu,sportlik,sexsikas ja vallatu noormees
    kui tahad saata oma msn?????"

    (Loomulikult pildita tüüp:D)

    ReplyDelete
  2. Hehee! Mul on osad sellised kirjad ka piltidega tüüpidelt:D Sa kindlasti andsid oma MSNi talle;)

    ReplyDelete