Thursday, March 5, 2009

Tegin süüa:)

Ma olen viimasel ajal osavax ja tublix hakanud! Haiguse ajal ma süüa ei teinud, ise ei tahtnud ka. Üleeile, kui mul hiiiiigelsuur nohu tekkis, tuli söögiisu ka! Ja kuna Riivo oli lausa 2 loengut koolis, siis mõtlesin, et võix midagi süüa teha.

Kuna olemine oli vilets, siis valisin kõige lihtsama menüü- neljaviljahelbepuder! Aga kui ma siis kapi lahti tegin, et sealt vastav pakk võtta, jäi mulle ette hoopis riis ja tulemusex oli riisipuder...

Eile läx veel hullemini- hakkasin munavõileibu tegema ja lõpetasin hunniku pannkookidega!!!! Tegelikult oli kõik hästi loogiline- läxin külmkapist võileivamaterjali otsima, kui mulle jäi seal sai ette... Siis tuli hoopis praetud saia isu! Munaga! No läxin siis munadega kööki... Ja kui ma juba munadega jamasin, siis tuli hoopis pannkoogi isu peale:D:D Loogiš!

Täna hakkasin neljaviljahelbeputru ja munavõileibu tegema ja sain nendega hakkama ka!!!

Vahepeal arvasin juba, et vana hea otsustusvõimetu mina on tagasi, aga nüüd ma olen segaduses...

2 comments:

  1. :O Sa sõid munad ära ja mina ei saanudki munavõileiba!? :D
    Ja ära liialt muretse, Su otsustusvõimetus tuleb kindlasti kohe tagasi! :P

    ReplyDelete
  2. 1 toores muna on veel... :D:D Me võime seda Sulle säilitada, aga kui Sa üxkord kohel jõuad, siis ta vb ei kõlba enam...:D:D

    PS, ega ma ei loodagi, et ma järsku otsustusvõimelisex sain! :D:D

    ReplyDelete