Sunday, March 15, 2009

Ichabod Crane ja Jack Sparrow

Mõni päev tagasi vaatasin filmi Sleepy Hollow- Legend Peata Ratsanikust. Osava kangelase rollis Johnny Depp.

Mulle meeldib see film! Kui esimest korda nägin seda, siis oli kohati isegi õudne.... Hästi korrax:)

Aga hiljuti näitasid 2 kanalit võidu Piraadi filme, kus ka mängis Johnny Depp üliosavat kangelast:D:D Ta oli nondes filmides nii koomiline! Ja just selle tõttu kummitas mind terve Ratsaniku filmi mõte, et milline olex Sleepy Hollow siis, kui Johnny Depp näex seal välja nagu Jack Sparrow!!!! Ma arvan, et mulle meeldix selline variant ka... Ma üritasin seda vahepeal isegi ette kujutada... Tundus naljakas! Tehke Sleepy Hollow ümber, palun:):):)

Ja nüüd ma ei saa sellest mõttest lahti... Ichabod Crane Jack Sparrow väljanägemisega inspektor Crane´i asju ajamas.... filmis Sleepy Hollow...:D:D

No comments:

Post a Comment