Wednesday, October 5, 2011

Vaim

Mul on nüüd uus rõduuks! Selline, mille ümbert ja läbi ei puhu tuult! Paned kinni ja külma ei tulegi, päriselt ka!

Sööme pitsat ja ajame juttu, mängime kaarte. Sihuke tavaline õhtu. Mina latran sellest, et eelmine öö oli mul isegi ühe tekiga palav magada, et uus uks ikka mõjub:D Järsku kargab mu tuttuus rõduuks lihtsalt niisama pärani!!!! Mina hüppan ka, suurest ehmatusest. Janno ütleb Majavaimule igaks juhuks tere. Tõeliselt kriiiiipi.

Natuke hiljem lähvad Janno ja Riivo suitsule, palun neil Vaim kaasa võtta. Ja seepeale teatab Riivo: "Tegelikult oligi see nagunii Vaim, kes Sind öösel soojas hoidis!"!!! Ma kisan vastu, et ma ei taha endale vaime voodisse, ma tahan päris inimese kaissu!!!!

Elu on nii ebaõiglane... Aga vähemalt soe!

No comments:

Post a Comment