Tuesday, October 11, 2011

Silmad

Mulle meeldib inimeste silmi vaadata. Ma tahan teada, mis värvi nad on. Imelik on see, et kui nüüd keegi küsiks, mis värvi on nende inimeste silmad, kellega ma iga päev kohtun, siis ilmselt ei oskaks ma pooltel juhtudel vastata. Seda annab parandada ;)

Kunagi ma kuulutasin, et Thirty Seconds To Marsi kontserdil ma ronin lava ette, et näha, mis värvi on Jared Leto silmad. Nii lähedale ma ei pääsenud, et seda näha. Tükk aega arvasin (tänu "Closer To The Edge" videole), et tal on sinised silmad, aga võta näpust!









Või see et, vaata twitterist!









Ta lisas selle pildi oma kontole mõnda aega tagasi. Ma jõllitasin natuke aega seda ja otsustasin, et tal on hallid silmad. Onju? Samas on ta pilk natuke õudne... Lõunakas, Ideaali poes ripub üks plakat, lõhna reklaam. Ärge uskuge kirja sellel! Seal on nimi HUGO, aga pildil on Jared, ausalt!








Teate seda tunnet, et keegi vaatab teid? Siis te keerate ringi ja... ja vaatabki. Iga kord, kui ma Ideaali poest mööda kõnnin, tekib mul tunne, et keegi jälgib mind. Ma keeran pilgu paremale ja seal ta on! Sunnib mind ostma meeste lõhna! Ta on plakat, aga pilk on selline, et ma peaaegu usun, et ta päriselt ka näeb mind ja et kohe astub ta sealt maha ja topib selle lõhna mulle kurku!

Ja siis mind hakkas huvitama, mis värvi on Shannon Leto silmad. Tal on liiga tihti päiksekad nina peal, nii et võimatu on näha. Või on pilt lihtsalt sellise nurga alt tehtud või sihukese valgusega, et pole võimalik aru saada. Aga milleks siis sõbrad on? :D:D Selleks, et neilt abi küsida, kui omal mõistus otsas:P See sõber, kellelt mina küsisin Shannoni silmade kohta, helistas oma õele, kes teab enam-vähem kõiki vastuseid küsimustele, mis puudutavad Thirty Seconds To Marsi:) Ta teadis ka seda, et Shannoni silmad on pruunid:D:D

Theo Hutchcrafti silmad on ka pruunid:D Ma olin Hurts'i kontserdil küll hästi lava ees, st lähedal talle, aga silmade värvi seal ei õnnestunud selgitada, uurisin netis pilte hoopis:) Aga palju huvitavamad on Adam Andersoni silmad! Jälle see küsimus, et kas on sinised või ei ole. See vajab veel selgitamist...

Minu silmad on rohelised. Minu arvates... Aga teiste käest ma igaks juhuks ei küsi, sest mulle meeldib, et nad on rohelised! Äkki muidu mõni rikub mu rõõmu...

Mõnikord ütlevad silmad rohkem kui sõnad, võib-olla ongi nad hinge peegliks. Kuulsuste silmad on huvitavamad, sest neid inimesi ei tunne muidu. Sõpru-tuttavaid ju tunneme, võib-olla sellepärast ei keskendugi nii palju nende silmadele.

Ah, tegelikult on mul lihtsalt oma kiiksule mingit põhjendust vaja:D

No comments:

Post a Comment