Monday, October 24, 2011

Siin me oleme, suitsu sees

Džon lõpetab pesupesemist, riputab (suuri, väga suuri!!!) naiste püksikuid nöörile kuivama, ümiseb rõõmsalt.

Peremees
: "Ajas sulle ilma häbi ja hää sõnata kitsad rangid kaela; tegi su karakterist endale pooled tallad. Mul on sust..."

Džon
(müksab Peremeest tahtmatult): "Andke andeks!"

Peremees
: "Mul on sust päris hale. Mitte selle pärast, et sa naise käest ühtviisi võtta saad, aga selle pärast, et sa naiste tööd pead ära tegema! Siin peab omal ka raasike möistust olema!"

Džon: "Hilja, hilja peremees!"

Peremees
: "Muidugist hilja, kui õigel ajal pea ei jaga!!!"


Täna leidsin oma nina ees vedelemas suitsupaki. See polnud minu oma:D:D Aga sellegipoolest meeldib mulle lugeda neid nn hoiatusi, mis seal kirjas:











MÕTTETU HOIATUS!!!! Sest et... "Hilja, hilja peremees!" Kui inimene ise hangib suitsu, siis on ta juba sõltuvuses. Esimesed suitsud tehakse (minu uurimuse kohaselt:D:D) enamasti kuskil seltskonnas, keegi pakub "No võta, proovi..." ja ise ostma minnakse siis, kui vajadus, ehk siis sõltuvus.

Pange suitsupakkidele parem ägedaid pilte suitsetaja kopsudest vms. Ehk oleks mõju suurem...

Suitsetajad, andke andeks mu vingumine, aga Te ju teadsite nagunii, et ma ei salli seda tegevust ega selle lehka:D:D

No comments:

Post a Comment