Wednesday, April 27, 2011

Ilus algus

Nii super hommik! Päev on veel ees, hirm kohe...

1) Täna on tööpäev, st ma pean üldiselt ilus olema, hea välja nägema. Selleks, et ilusaks saada, tuleb veidi mäkerdada. Aga mida sa mäkerdad, kui jumestuskreemi, mida eile veel oli, enam ei ole??!!?? Pool nägu sain ilusaks ja teine jäi mingiks koledaks, lapiliseks... No lihtsalt ei tule sealt purgist rohkem! Klaaspurk, ei saa väänata ka! Ma ei saa aru, kuhu ta ööga kadus... Ripsmedušš veel määrib natuke, homme on ilmselt too kah kutupiilu.

2) Ma jalutasin ja istusin eile tunnikese päikese käes... Täna hommikul avastasin, et nüüd on mul joodiku päevitus! Mingi punane kolmnurgakujuline lärakas on mul keset dekolteed! Kaela peal on kah rant... PUNANE!!! Mul on kõik särgid V-kaelusega, ehk siis- ükskõik millist pluusi ma ka selga ei paneks, see punane plärakas paistab ikka välja! Aga milleks siis kuumal aprilli päeval sallid on...? Selleks, et end mõne sisse varjata...

3) Hommikul oli veel veidi liiga jahe, et ainult T-särgiga tulla, kavatsesin teksatagi peale panna. Või noh, paningi, luku tõmbasin ka kinni, omaarust... Aga ta tuli lahti! St lukk läks katki!!!! Rõõm missugune.

Õhtu on kaugel...

3 comments:

  1. Näeks Sa Karli päevitust:D Kaela peal on punane plärakas ja nägu (eriti nina) on tulipunane! Ja ta PEAB suvi läbi niimoodi pikas riietuses töötama... Sügiseks on ilmselt näost neeger... :D :D

    A kui me kunagi rikkaks saame, lähme pesu- ja kosmeetikapoodi šoppama... Mul on ka kriis(id)!!!

    ReplyDelete
  2. Mina ei saagi rikkaks, mul on juba kogu raha ära planeeritud ja isegi puudu jääb... Aga mõte on hea! :)

    ReplyDelete
  3. aga pead päikesekreemi kasutama. mina näiteks pean panema koguaeg, sest muidu paneb n-ö. eestimaapäike mu naha kõikjalt valusalt kipitama.

    ReplyDelete