Tuesday, April 5, 2011

Unenägu

Loo eellugu, ehk asjad, mida Te peate teadma, et saada aru minu unedest:

1. Ma käisin eelmisel aastal (koos Margoga) Mika kontserdil Tallinnas, väga lahe oli:)
2. Ma käisin 25. jaanuaril (üksi, või noh, koos oma egoga) Hurts'i kontserdil. Olin peaaegu esireas, sain neile pm silma sisse vaadata. Mul oli fotokas kaasas, mida tegelikult olla ei tohtinud. Paari esimese loo ajal, kui ma pilte tegin, olin väga veendunud et Mr. Hutchcraft jätab laulmise katki ja teatab osutades näpuga minu suunas: "Hey! Cameras aren't allowed!" Ta ei teinud seda, aga ma olen üsna kindel, et mind ja mu fotokat nägi ta küll...
3.Külastan järjepidevalt kahtlast Hurts'i fännilehte (sest tegelikult on see üsna naljakas http://6hoursawayfromhappiness.tumblr.com/), kuhu postitatakse peale igasuguste imeliste fantaasiate mõnikord ka linke intervjuudele ja videodele. Sealt sain teada, et Islandi kontserdi ajal juhtus neil pisike äpardus:)
4. Hiljuti käisin Dagö uue plaadi "Plaan Delta" esitluskontserdil Tartus Plink Plongis koos Raidi ja Riivoga. Ikka ja jälle lava ees:) Kõik oli vahva ja tore, mulle jälle meeldis, nagu ikka. Ka neil oli hetkeks mingi pisike äpardus... Ühe laulu alguses ei kuulnud me mitte kitarri vaid mingit plärinat ja Peeter Rebane urises natuke ning vajutas paari nuppu ja elu sai jälle lilleks.

Edasise mõistmiseks on Teil kasulik järgnev video üle vaadata, muidu ei saa Te aru, millest jutt.




Lugu, ehk see, mida ma unes näen:

Ühel ööl nägin ma und. Ma olin kontserdil koos Raidi ja Margoga, me olime kogu publik, rohkem polnud kedagi. Esines meile Mika Plink Plongi laval! Kitarriga! Ta oli seal üksi. Mina tegin muidugi jälle pilte, st mul oli fotokas kaasas ja käes. Mikal aga juhtus midagi, heli kadus ära, Ta läks ja üritas oma nuppudest aru saada, et mis värk on. Me pakkusime ka oma abi, Ta vabandas, et läks jah miskit vussi... Siis tõusis Ta püsti oma nuppude eest ja lubas kohe-kohe tagasi tulla:) Aga siis ärkasin ma üles ega saanudki teada, et kas Mika tuli tagasi lavale meile kolmele laulma:)

Mika rääkis vist inglise keeles ja meie eesti keeles, aga me saime suurepäraselt üksteisest aru:):):)Tegelikult selles ma väga kindel ei ole, et kes mis keeles rääkis... Ma ainult mäletan seda, et unenäos ma mõtlesin, et vauuuu, Ta saab meist aru! Siis ju võis olla nii, et igaüks rääkis oma keeles? Kui me oleks ka inglise keeles rääkinud, siis poleks ju mõtet imestada, et Mika aru saab??? No samas oli see muidugi uni, kus kõik on võimalik.

Järellugu, ehk mõlgutusi hommikust:

Selline lugu siis unenägudega. Selleks et midagi põnevat näha, peab kolmel kontserdil käima ja ühte videot vaatama!

Mida üldse näitab unenägu? Minu puhul vist tõesti seda, millest ma mõtlen või mis mu peas toimub. Igal õhtul ja vahel ka päeval kuulan ma Hurts'i. No mulle meeldib noh! Dagö-elamus oli lihtsalt üsna hiljutine. Ja nii nad mul sõlme vist läksid. Seda ma küll ei tea, kust Mika sinna ilmus...??? Tema lisandus vist lihtsalt kuskilt mälusopist.

Muusika on minu jaoks oluline kuigi ma ise olen sel alal ikka täiest andetu. Vähemalt ma tean, mis on hea:)

Aga miks siis a-ha'd mu unes ei olnud??? Ju ma nendele pühendan kunagi terve unenäo, kohe eraldi...

No comments:

Post a Comment