Monday, January 4, 2016

Mustandid

Juba pikemat aega olen tahtnud siia midagi kirjutada, aga ma olen niiii-iiii mõttetu! Või noh, mõtteid on, aga need on sellised, mida ma siia kirjutada ei saa... Seega vaatasin üle oma mustandid, mis siia aja jooksul on kogunenud. Päris naljakaid leide oli, valik neist on allpool lugemiseks koos kirjutamise kuupäevaga. Nad on kopeeritud "tervikuna", ehk siis kogu mustand, nii nagu ta oli.


15. märts 2011:

Laupäeval juhtus üks imelik asi. Ma olin tööl, rahvas sebis poes omasoodu. Üks tädike ostis hunniku seemneid, maksis paberrahatähega, aga tahtis sente ka anda. Koukis taskust peotäie välja ja käskis mul lugeda nii palju kui vaja. AGA! Need olid krooni-sendid... Teate kui imelik oli öelda, et vabandage, neid ma vastu ei võta. Ma ei tohi EESTI KROONI vastu võtta. Natuke kurb oli.

Ülejäänud teemad, millest ma toksida tahtsin, on meelest läinud.


17. märts 2011:

Miks inimesed tänaval kõndides lihtsalt niisama, suvaliselt ja suvalises suunas sülitavad??? See on niii rõve! Öäkkk!

Lihtsalt kõnnid tänaval, omas mõttes ja mullis, keegi kõnnib su ees ja keegi kõnnib ka su taga... Ühtlane kulgemine. Ja järsku lendab su eest läbi tatiklomp! Jääb ainult loota, et sellega pihta ei saa... Mul isiklikult on küll olnud päris mitu niisugust juhust, kus see kellegi teise tatilärakas peaaegu maandub mu kinga- või saapaninal. Veelkord: ÖÄKKKK!!!!


25. september 2012:
(See loetelu on koostatud vist tolle päeva uudistest läbi jooksnud pealkirjadest, eesmärki ei mäleta...)

President peab Kati Saara Vatmanni meheks?

MIS NÜÜD JUHTUS? Kanepi sai Tokyos ootamatu kaotuse!

Kas kaaselanikud teevad kassi-armastajale liiga?

Uku Suvistel on uus silmarõõm?

FOTO; VIDEO; GALERII.


14. juuli 2014:
(Valik jutuajamisi)

*Vestlus on inspireeritud Evely apsakast kui klient temalt kella küsis ja ta vastas "11 eurot ja 4 senti!"
Ema: "Kui palju su juuksur raha võtab?"
Mina: "2 cm."
Ema: "Mh, ega ma kella ei küsinud!"

**Toomemäel, isa väikese pojaga
Laps: "Issi! Ma tean maailma kõige ropimat sõna, aga ma ei hakka seda sulle praegu ütlema..."

***Jõe ääres
Tüüp teistele: "Mingi pool päeva põen pohmakat ja kui õhtul välja lähen, siis ikka ei taha juua..."
Katastroof, eksju?

****Üleeile ja täna
M: "Kas sa kohvi tahad?"
R: "...................................................."
M: "Noh?! Otsustusvõimetus?"
R: "Ära esita nii raskeid küsimusi!"

M: "Pane vaim valmis, kohe hakkan keerulisi küsimusi esitama."
R: "Jah, tahan küll kohvi!"
M: "Aa, OK..."

No comments:

Post a Comment