Monday, January 30, 2012

Öös on asju

Mulle meeldib öösiti üleval olla. Siis on kõik vaikne- keegi ei kola treppidel, naabritädid ei aruta päevapoliitikat koridoris, tänav on autodest tühi, mõni takso vaid vahel juhtub mööduma. Ma kuulen oma mõtteid. Ma saan neid rahulikult läbi analüüsida ja plaane teha, head ideed tulevad...

Mulle lihtsalt meeldib vahel iseendaga üksi (kahekesi?) olla. Siis kui maailm ei sega. Päeval on ikka nii, et ma justkui peaks midagi muud tegema, mitte seda, mida ma teen, ükskõik, mis see siis on. Päeval oleks nagu kohustus asjalik olla, öösel omaette saan olla mina ise- süüdimatult poolpimedas toas teki all muusikat kuulata või juutuubist mõttetuid videosid vahtida.

Isegi kui ma öösel otsustan asjalik olla edenevad kõik tegemised kiiremini ja paremini kui päeval. Ehk just sellepärast, et keegi ei sega. Ma suudan öösiti paremini keskenduda. Öö on niiiiii huvitav!

Samas võib öö lihtsalt maha magada ja ikka on äge :)

2 comments:

  1. Jap, autosid ei ole, taksod on:P
    Ma passiks ka kõik ööd üleval, aga ma kardan, et mu elukaaslastele selline elukorraldus ei sobiks:D

    ReplyDelete
  2. No aga ei olegi ju autosid, taksod ei ole autod! :)

    Kadu ikka oleks nõus öö läbi mürama? Või nüüd enam ei ole?

    ReplyDelete