Sunday, January 15, 2012

I'm with Cubbins&happy

Bartholomew Cubbins- tegelane lasteraamatust.

Bartholomew Cubbins- Jared Leto pseudonüüm. See Bart ongi minu seinal. Thirty Seconds To Mars, eriti muidugi Jared ise, on Teda kirjeldanud kui üht parajat kaabakat:) Närviline, agressiivne ja tige loominguline geenius. Tomo ühes intervjuus: "He's a prick!" * ja Jared: "He's an angry son of a bitch, but God, we love him! Can't get rid of that bastard." ** Bartholomew Cubbins on Marsi videode režissöör. Mulle enamasti meeldivad need videod.

*Ta on t***!
**Ta on vihane h****poeg, aga me armastame teda. Ei saa kuidagi sellest kaabakast lahti.


Ainust avaldatud pilt Bartist on see must vari:















Rohkem Teda nähtud pole. Ta ei saa ju kuhugi auhindade jagamisele ilmuda kui Jared kohal on:):):) Selline salapärane tüüp.

Mul on hea kujutlusvõime. Seoses selle "I'm with Cubbins" pildiga tekkis mul kohe idee, milline see tüüp täispikkuses välja näeks ja minu arust sobis Ta sellisena mu kapi juurde seinale väga hästi. Lihtsalt toa kujunduse mõttes seina täitma... Ja Tema ümber sobivad väga hästi seinale ka kollased lipikud tarkuseteradega.

Nüüd pean ma seletama, KES Bart selline on ja MIKS ma Teda oma seinale üldse tahtsin! Loogiline ju, et küsitakse.... Ise ma koguaeg kuulutan, et mul on sõber seinal! Oh, kui Te oma nägusid näeksite sel ajal kui mina räägin teile see-on-Jared-Leto-Marsi-laulja-pseudonüüm-teeb-nende-videosid-seega-pm-Jared-ise lugu! Te vaatate mind sellise näoga, et Te ei saa muffigi aru ja nagu ma oleks puhta lolliks läinud. Enda arvates olen ma täiesti normaalne, muide! Vahel ka väga veider...

Palju raskem on vastata küsimusele MIKS. No Ta tõesti minu arvates lihtsalt sobib sinna! Kuigi tüüp on kahtlaselt tihedalt seotud mu viimase vaimustuse lainega... Minu jaoks seondub Ta ilmselt eelkõige Thirty Seconds To Marsiga, seepärast ma Teda ei kardagi, sest Ta on rohkem Jaredi vari kui õuduka tegelane. Ümberkaudsetele on Bart kohutav must peletis:)

Ma pole kunagi olnud postrite seinale riputaja. See on kuidagi õudne, kui keegi sind seinalt koguaeg passib, iga liigutust vahib. Selline mulje jääb mulle postritest, aga oma musta Tonti ma ei karda. Tal pole silmi, Ta "ei näe" mind, Ta "kõnnib" (hiilib) minust lihtsalt mööda. Teiselt poolt mu voodit käib Riivo suitsule, niiet ma olen üldiselt harjunud sellega, et keegi pidevalt ringi siiberdab. Bart ei ole õudne!

Lootusetu, keegi ei usu mind, eriti peale sellist kiidulaulu...





















Seda on nii pagana raske seletada, miks mul seda Tondut vaja on, aga ta on lihtsalt niiiiiii äge!

2 comments: