Thursday, October 21, 2010

Vana arm ei roosteta- A-Ha!!!!

A-ha esitas 8. oktoobril Londonis Royal Albert Hall'is oma esimesed kaks albumit täies pikkuses koos orkestriga. Salvestust sellest kontserdist ma kuulangi, netist, raadioks on BBC Radio 2.

Kõigepealt pidin muidugi tund aega mingit saadet kuulama, enne kui sealt midagi head tuli...

Aga nüüd siis lõpuks A-Ha! Kas see on tõesti live?????? Kindel???? Esimene lugu oli "Take On Me" ja just lõppes "Train of Thougts". Nad on tasemel... Ma ei leia sõnu!

"Hunting High And Low"- hakka või nutma, ma pole veel nii ilusat varianti sellest laulust kuulnud.

"The Blue Sky"- jahhh... Ma kuulan...

"Living A Boy's Adventure Tale"- kas ma üllatan kedagi, kui ma teatan, et see on üks mu lemmiklaule Neilt?:) Morten Harketil on ikka uskumatu hääl!

"The Sun Always Shines On TV"- seda et... uskumatult ilus hääl!:):):)

"And You Tell Me"- lihtsalt üks äärmiselt armas laul. Ja selles esituses veeeeel parem!!!! Ma tahan sinna kontserdile!!!!! Mis sellest, et see on juba möödas!

"Love Is Reason"- see lugu on kindlasti parem laivis ja orkestriga, nii nagu ma seda kuulen/kuulan hetkel, aga Teie ju ei tea, millest ma räägin! :) Mina tean ja sellest piisab.... :P

"I Dream Myself Alive"- ma iga laulu juurde ei hakka ühte ja sama teksti kirjutama :)

"Here I Stand And Face The Rain"- järjekordselt üks mu lemmikuid juba enne selle laivis kuulmist ja nüüd läheb asi hullemaks, niiet Sõbrad- Sugulased, pange vaim valmis, see saab olema hullem kui peale Mika kontserti!!!

Esimene album sai läbi. Tädi ole tasa ja lase kontserti kuulata!!! Aitäh!

"I've Been Losing You"- Morten Harket ei saanud ikka ilma sõnade unustamiseta?!:) (See pole Tal vanusest tingitud, Talle ei pidavat üldse laulude sõnad eriti hästi meelde jääma.) Ma armastan seda laulu!:P

"Manhattan Skyeline"- ka 80ndate variant plaadil ajab mind nutma sellest variandist rääkimata! "Wave Goodbye..." Ja jälle läks Mortenil sassi:) Uskumatult ilus laul!

"Cry Wolf"- auuuuuuu!

Ainult tund aega:S Mulle ei saaks nagunii kunagi küllalt... Ehk peale neljatunnist kontserti lubaks ma Neil pausi teha... Aga tund aeg on ikka selgelt liiga vähe!

Katsun veel pisut üle nädala kannatada ja siis näen- kuulen Nende kontserti elus esimest ja viimast korda. Ma ei oska Teile kirjeldada, kui kahju mul on, et Nad A-Ha'ga lõpetavad! Aga ärge muretsege, ma üritan seda kindlasti seletada:) Ja seda, kui väga mulle A-Ha meeldib ja on eelmised 10 aastat meeldinud, kuulete Te kah veel väga kaua!!!!

No comments:

Post a Comment