Monday, October 11, 2010

Big Girl (You Are Beautiful!?)

Te olete Mac'is. Lõpetate suurt Cocat. Veendumaks, et ikka otsa sai, luristate kõrrega natuke selles hiiglaslikus papptopsis, mis pool tundi tagasi mahutas pool liitrit Coca Colat. See lurin kummitab mind viimasel ajal...

Ma olen hiljuti kaks korda McDonald'sit külastanud. Sel põhjusel, et sealt mingi einega joogiklaase kaasa saada:) Ja siis ma avastasin, et Coca lurin Mac'i papptopsis on täpselt samasugune nagu Mika laulu "Big Girl" alguses! Ja iga kord, kui mainitakse McDonald'sit, meenub mulle lurin ja lurinaga omakorda need big girl'id Mika videos... Ma ei saa enam Mac'i minna, sest alati, kui ma seda videot meenutan, mõtlen, et ma ei taha nii suureks tüdrukuks saada... Jube ju!

2 comments:

  1. olen tähele pannud, et mõnedele sobib olla big girl ja on ise sealjuures ka väga enesekindlad, vahel isegi liigagi (eriti välismaal). isiklikult ei soovi ka välja näha tolle video-girl'ide moodi! aga aeg-ajalt donalds'is käia võib ju ikka:)

    ReplyDelete
  2. Mõnele tõesti sobib, aga mina nagu ei tahaks... Aga kui aeg-ajalt Maci külastamine saab igapäevaseks harjumuseks, siis pole ka video big girl kaugel.... :) Pealegi võib ju klaasid osta 22.90 eest Novaluxist, mitte iga 60.- arvega 1 klaas kaasa saada!

    ReplyDelete