Monday, August 30, 2010

Tantsides läbi... KÖÖGI!!!

Minuga juhtus vist midagi.... Sain millegagi vastu pead vms... Ei mäleta küll, aga midagi pidi ju juhtuma!!! Tulin eile töölt koju ja... HAKKASIN KORISTAMA! Peale tööd???!!! Enne kohvi tegemist???!!!

Vahetasin riided ära ja siis vaatasin natuke toas ringi... Asjad olid sassis ja toanurgast passis mind tolmurull... Ta polnud üldse üksi, tal oli terve suguvõsa ümber... Ja selliseid "perekondi" leidus igal pool! Panin kõrvaklapid pähe (Mika laulma) ja hakkasin tolmulapiga möllama. Eile kohe sobis see koristamine, nii lõbusalt läks, Mika taktis:):):) Igasugused imelised asjad käisin lapiga üle... Osasid polnud pühkinud vist eelmise koristamise ajalgi... Jubbbe! Ja põrandad käisin tolmuimejaga üle:) Palju kergem sai kohe! Seal kuskil vahepeal tegin endale ikka kohvi ka ära ja käigupealt jõin.

Miks minu koristamine oluline on? Sest ma tantsisin selle ajal!!!! Tolmulapi ja tolmuimejaga!!!! Kujutate ette idiooti??? Joonud olin ainult kohvi ja vett... :D:D Vahepeal loomulikult aevastasin hästi palju, sest ma olen kuskilt nohu saanud.

Täna võtsin ette köögikapid. Lihtsalt otsustasin, et panen oma kuivained purkidesse! Ikka jälle Mika klappidesse laulma ja ise kraamima! Aga need purgid... Mul on alles hoitud eelmisest talvest igasuguste kapsaste purke. Igaks juhuks, äkki läheb vaja:) Otsisin ühesuguseid, et siis neil sildid küljest lahti leotada ja oma sildid sinna peale kleepida, et kus miski on.... Keset siltide maha kraapimist tabasin end mõttelt, et ma olen liiga palju Anthea Turneri "Täiusliku koduperenaise" saateid vaadanud!!! Tema alati käseb kõik ära sildistada ja purkidesse-korvikestesse panna ju!

Tantsisin ja pesin-kraapisin purke... :D:D Vahepeal jõin kohvi ja tantsisin edasi. Avastasin põnevaid asju- mu kaera- ja 4viljahelbed olid pahaks läinud! Ikka tantsisin ja keksisin mööda kööki ringi... Mul oli niiiii hea tuju! Ja mulle pole kunagi nii väga meeldinud koristada!

Köök ja kapid ja kodu on nüüd üldse hästi korras! Ma olen nii tubli! Ja mul on millegi pärast niii pagana hea tuju! Lausa nii hea, et panin üle tüki aja küünlad põlema!!! Heas tujus on ilmselt ikka veel Mika süüdi :P

Ma ei ole normaalne... Sest normaalne inimene ei põleta augustis küünlaid lihtsalt niisama ja normaalne inimene ei tantsi ka koristamise ajal! Ja normaalne inimene ei ole enam kuu aega hiljem ühe kontserdi pärast sillas! Nii sillas, et vahib taaskord pildid üle ja need videod, mis kontserdil tegi ja siis läheb tantsib koristades jälle! :D:D:D:D Aga kes Teist ikka veel sinisilmselt uskus, et ma olen normaalne??? :):):)

5 comments:

  1. aga see on ju super-kooslus, st. tants-laul ja koristus e. siis vaimne ja füüsiline aktiivsus samaaegselt:D

    ReplyDelete
  2. Käib töö ja vile koos...!!! :)

    ReplyDelete
  3. No mind oli juba 2... (mina ja Mika) Asi seegi! Minu poolt oli töö, Mika poolt vile;) Päris edukad olime, mina olin Lumivalgeke ja 7 päkapikku polnud vajagi! :D:D

    ReplyDelete
  4. oi kena, sa vahetasid profiili pilti:)

    ReplyDelete