Thursday, August 26, 2010

Mika lainel:)





Alustades algusest: mul on nüüd Mika CD plaat "The Boy Who Knew Too Much" ja DVD "Live in Cartoon Motion".


Esiteks toppisin oma arvutisse CD ja arvutil läks pilt mustaks! (Mitte lillaks vms!!!!) Ja siis hakkas ta nõudma, et kui ma tahan plaadi lisasid näha, pean ma miskit oma Tibukesele installima... Noh, installisin siis... Lisad nägin ära. Vahva oli. Nüüd hakkasin plaati ennast kuulama, muusikat! Aga ei saa!!!! Winamp ei leia plaadilt mitte ühtegi muusikafaili!!!!


Kas mina olen idioot, et ei oska neid faile leida??? Avan My Computer, seal on ilusti näha, et CD augus on Mika sees, teen selle plaadi lahti, seal on ainult kaust "DATA" ja kõik! Valisin "All Files", et näha kõike, mis seal on... No pole muusikat ja Winamp on vait! Windows Media Player pole üldse valikuski! See ei tule isegi lahti mitte!!!! Kui Winamp vähemalt avaneb ja käseb faile otsida, siis WMP-ga ei juhtu midagi! Nüüd ma siis kuulan plaati VLC media player'iga.... Vähemalt kuulen;)

DVD-ga sai ka nalja... Tulin koju oma saagiga, koukisin plaadid kotist välja ja... DVD lennutasin kõrge kaarega põrandale! Idioot, eksole?! Ostab plaadi ja siis kukub loopima, et ikka kohe katki läheks!!!! Õnneks ei juhtunud vist midagi...





Kontserti pole vaadanud, aga plaadil olnud peaaegu tunniajase nö intervjuu Mikaga vaatasin küll ära. Tegelikult oli see rohkem nagu dokumentaalfilm, kus kaamera käis temaga kaasas peaaegu igal pool ja siis tüüp jutustas huvitavaid asju selle käigus:) Niiet tundub, et ka DVD töötab...

Olgem ausad, tegelikult olen nagunii mina loll. Jään ootama targemat, kes juhendab, kuidas ma saaks seda plaati siiski Winampiga kuulata:) Mulle lihtsalt ei meeldi teised programmid!

4 comments:

  1. muusika jmt. programme on miljoneid, varem oli nii et windows media player ainult - sellega on mul asi üsna "klaar". ükskord tahtsin podcast'iga Tiesto't kuulata, aga ei õnnestunudki:(...ei teagi täpselt milles case.

    ReplyDelete
  2. Neid palju jah, aga mis teha, kui mulle meeldib Winamp :P

    ReplyDelete
  3. winamp on ka üks hea programm millest on kerge aru saada.

    ReplyDelete
  4. Mul on Winamp arvutis see automaatne esimene, millega kõik muusika- failid avab... Mul ei tule meelde, kuidas seda nimetakse :D

    ReplyDelete