Wednesday, August 4, 2010

Mikaaaaaaa!!!!

Ma vingun kohe alguses ära, et saaks kiirelt tehtud see osa. Lenna Kuurmaa ronis lavale 20.00 ja lõpetas oma tegemised seal 20.40. Tore oli, otsa sai. Transamehed tulid lavale lillekesi sättima ja lampe kontrollima jne. Arusaadav. Tundus loogiline, et kl 21 võiks siis Mika lavale tulla. Aga ei, venitati kokku ligi tund aega!!!! Isegi üks rodu lambikesi oli sobivalt katki läinud, et tüüp saaks ronida neid putitama! Ootamine oli väga igav ja selgelt oli näha, et neil tüüpidel, kes seal laval juhtmeid silusid, polnud tegelikult midagi teha ja venitati niisama. Võib-olla ootasid pimedust, aga no alustanud siis Lennaga kl 21 ja Mika kiirelt kl 22 lavale ja oleks ka soovitud pimedus kenasti olemas olnud! See oli väga nõme.

Aga Mika... Mika oli... SUUUUUUUUREPÄRANEEEE!!!! Minu isiklik arvamus on, et tüüp laulis otse. Ta tegi seda superhästi! Tal on ju imelikult kõrge hääl, Tema firmamärk, ja seda me kuulsime terve kontserdi vältel. Ta laulab laivis ikka meeletult hästi.... Pole sõnu...

Ja see energia, millega Ta lavale lendas! Ma sain ka sealt paraja laksu! Teda vaadates ja kuulates lihtsalt ei saa tuimalt istuda, Ta paneb hüppama ja kaasa laulma! Tohutult positiivne tegelane. Mul on natuke särtsu veel sees eilsest ja jätkub ka homseks! Ja see on Mika antud laks. Ta kargles ja jooksis laval päris palju, raske oli teda pildile püüda, sest ta ei suutnud paigal seista:) Mingid Duracelli jänesed olid tal kuskil raudselt;) Aga hääl oli super!

Ta oli õppinud ka natuke eesti keelt. See on minu arvates äärmiselt armas, kui sihuke staar ikka teadvustab, kus Ta on ja pingutab pisut, et meile, publikule, pugeda. Ta sai sellega hästi hakkama:) Nii eesti keelega kui ka pugemisega:) Kõige vahvam oli see, et Ta sai aru ka, mida Ta eesti keeles ütles, sest kõigepealt ütles Ta lausekese inglise keeles ja siis tõlke eesti keeles, nii kordamööda. Ehk siis, Ta mitte ei tuupinud lihtsalt paari lauset pähe, sest "nii ju tehakse", vaid jättis meelde ka tähenduse:) See oli armas:) [Ma ju ütlesin, et see mõjus- lugege mu jutt veelkord läbi, siis saate aru, kui esimesel korral ei saanud:):):)]

Ta tegi seal nalja ka. Peale laulmise:) Nagu Postimehes, sry, Elu24-s, kirjutati, oli see pisut nagu tsirkuse moodi šõu. Aga see oli lahe. Läks väga hästi kokku tema positiivsuse ja aktiivse möllamisega. Mis sellest, et polnud suuri LED-ekraane taustaks ja mingit laser-šõud, aga Mikast endast piisas täiesti! Ta suutis lava (mis polnudki eriti suur) täita väga hästi ja nagu ma juba kuskil ülal mainisin, Tema energiat jagus publikule ka. (Lava oli kaunistatud kirjaga "MIKA" ja päevalilledega, ka klaver oli lilleline.) Jääb loota, et me suutsime midagigi tagasi anda. Mulle tundus, et kui Ta rahvast tänas ja kiitis, siis see tuli südamest ja siiralt. Ma ausalt ka loodan, et Talle meeldis Eesti publik, sest mina olin ka osa sellest:)

PS, enne kontserti ma ei teadnudki, et Mika mulle nii palju meeldib!!!!

PS2, mis siis veel peale A-ha kontserti minuga juhtub?????

2 comments:

  1. Mika pole minu lemmik, kuid kontserdil oleks kindlasti kaasa elanud.

    ReplyDelete
  2. Enne kontserti polnud ta minu lemmik ka, ta oli lihtsalt hea. Aga Ta sai endale fänni juurde:P Tema kontserdil teisiti ei saagi, kui kaasa elada:)

    ReplyDelete