Thursday, June 2, 2016

Jutud...

Ma väga tahaks midagi asjalikku kirjutada, aga no ei tule midagi... Selle asemel jagan lihtsalt oma lollusi ja lollisti ütlemisi. Naer on terviseks! Ja kes see ikka nalja teeb kui ise ei tee...

Minu viimase aja pärlid:
"Ma tahan täna Sprite'i Cocaga!" (Ma ei ole päris kindel, mis ma öelda tahtsin.)
"Kas me lähme potiga koodi?!" (Mõtlesin "kotiga poodi" sest mul oli juba pamp käes.... aga noh, välja kukkus nagu alati)

Lihtsalt midagi, mille üle imestan: misasi on KIRSS-PLOOMKOBARTOMAT???? Seda asja reklaamitakse praegu. Ma tean, et kirss-tomat on see pisike, kirsi suurune tomat, no ja kui kobaras siis kobaras, aga mismõttes PLOOM? Nendel on kivi ka sees siis või? Miks seal sõnas "ploom" on? Aga sinna võiks mõne sõna veel lisada, et segadust suurendada.... Teeks ehk kirss-ploomkobartomatmaasikmarja vms.... Seda ostaks küll, lihtsalt uudishimust :D

Täna avastasin, et mu kallil arvutil polegi enam küsimärgi peal kahte hüüumärki. Jagasin seda ka Riivoga, lisasin, et kardan, et nad tulevad kolmekesi tagasi, nagu mingi gäng või maffia....
Riivo: "...ja võtavad semikooloni kaasa, kahevahel...."
Mina: "Miks just semikooloni?"
Riivo: "Sest tavaline koolon ei ole cool enough!"
Ma arvan, et Riivo on tööl saanud päiksepiste või kuumarabanduse.... See tekst on isegi tema kohta liiga kahtlane!

Pildikesi ka, et segane tekst ikka lõplikult segane oleks!

















No comments:

Post a Comment