Tuesday, March 1, 2016

Võilille põllul, naerame, naerame, naerame*

Eile tuli sõbraga jutuks võilille põld, selline suur ja kollane ja ilus. Mul ei lähe see pilt kuidagi meelest, tundub et käes on see aeg, kus ma enam ei jõua kevadet ära oodata. Kaks aastat tagasi tegin viimati oma võilille põllust pilte, otsisin need üles ja meenutasin seda päeva, omamoodi ideaalne päev oli.

Olin üksi maal, 20. mail. Pool päeva olin käpuli põllul, näpp mullas- külvasin päevalilli ja panin sibulaid maha. Vahepeal vastasin õnnitlustele ka :) Teise poole päevast tegin pilte tulpidest ja võililledest ja siis niitsin osa kollasest põllust maha.... Muru tahaks ju ka...



No ja kauni päeva lõpetuseks ilmus selline pilveke kohale.... Nii must oligi. Aias murdus kaks puud. Mina kadusin patjade ja tekkide vahele värisema...


Ma tahan kevadet! Vähemalt on homme märts...

*Paha Polly "Naerame"




1 comment:

  1. Pilt 2013 aastast (veerand põllust):

    https://onedrive.live.com/redir?resid=E84A022AD71B5589!1444&authkey=!ALAE23wjl9gUDgg&v=3&ithint=photo%2cJPG

    ReplyDelete