Saturday, June 5, 2010

Seekord ma tõesti lähen!

Sel aastal on kuidagi ootamatult palju kontserte kuhu ma minna tahaks! Juba üle poole aasta olen kavatsenud osta pileti a-ha Läti kontserdile, sest Eestisse need 3 põrsakest ju ei tule! Niisiis pean mina Lätti minema. Ma veel ei tea, kuidas ma sinna saan... Või sealt tagasi... Aga kui pilet käes, eks siis tuleb kuidagi ka transport korraldada, muud väljapääsu ju pole:P

Ja siis ilmub Viljandi folgile Pantokraator! Ma tahan neid näha! Ehk siis oleks vaja pilet osta... Taaskord pole mul transporti, aga vähemalt on kambajõmmid olemas;) Neil juba piletid ka, mina veel ilma, aga mitte kauaks ma loodan:P

Lõpetuseks sain eile teada, et 5. augustil esineb Tartu laululaval Jaan Tätte koos Marko Matvere, Liisi Koiksoni ja Maarja-Liis Ilusaga! Tuhka teistest, Tätte on kõige olulisem!!!! Sinna ma lähen kindlasti!!! Õnneks pole transport probleem! Kohale saab kondimootori või bussiga ja tagasi kondimootori või taksoga:P

Nüüd on vaja vaid välja mõelda, kuidas kõik need piletid eelarvesse sobitada.... Kõige kallima pileti jaoks on plaan olemas: onju Te kinkisite mulle a-ha pileti? Hind selgub ostuhetkel, sest ma ju ei tea, kus need erineva hinnaga piletid saalis asuvad enne kui tädi kassas mulle saali plaani näitab... Hinnavahemik 495-865.-! Aga ma lähen kõigile nendele kontserditele! 3 kõige kallimat lemmikut ikkagi:):):)

No comments:

Post a Comment