Tuesday, June 29, 2010

Köögi-Matist...

Ma olin täna tööl! Mingi igav päev oli üldiselt, peaaegu midagi polnud teha.

Päeva suursündmus oli lõunalkäik! Maksimarketis, nagu ikka. Ja oh rõõmu, Köögi-Mati tuli taas leti taha sebima:) Aga poole sellest ajast vahtis ta mind ja naeratas!!!! Ei mina tea, mida ta naeratas.... Võib-olla meenus talle ka see kord, kui teenindaja nühkis mingit panni (või misiganes see ka oli!) olles seljaga minu poole ega kavatsenudki mind teenindada ja Köögi-Mati andis talle minust teada... Minul igatahes tuli see meelde ja ma hakkasin naerma. Ja tüüp muudkui naeratas! Nii armas:):):) Ta võis ka muidugi kellelegi mu selja taga naeratada...

Kõik, rohkem uudiseid pole! Lähen homme ka lõunale;)

2 comments:

  1. Ju vist:) Eestlasena pole lihtsalt harjunud, et keegi naeratab niisama, ilma et midagi viga oleks:)

    ReplyDelete