Tuesday, May 18, 2010

Kaua võib?

Mees! Sulle on 3 aastat räägitud ühte ja sama juttu! Kaua peab seda rääkima, et see kohale jõuaks??? Või mis keeles? Sa oled seda kuulnud nii eesti kui osalt ka inglise keeles!

1. Ära telli suvalt ja suurtes kogustes kaupa, kui seda kuskile panna pole! Nii meil nüüd seisavad laos ja leti taga ja jumal teab, kus veel, mingid imelised asjad, mida pole kuhugi panna, sest ruumi pole.
2. Kui kord oled kauba tellinud, siis sisesta ka saatelehed! See on Sinu kui juhataja töö. Kaupa on ikka lihtsam müüa, kui ta ka arvutisüsteemis eksisteerib! See väldib igasuguste lohakusvigade ja puudujääkide tekke.
3. Kui viid kaupa müüki, siis tee iga kord nii: märgi saatelehele, kas kogus klappis, kui ei klappinud, siis tee sinna parandus; tee riiulil kaubale ruum ja pane ta sinna, mitte ära viska kaupa keset vahekäiku lihtsalt maha; vii kauba juurde riiuli külge hinnasilt, või pane vähemalt hinnapüstoliga hind peale. See pole keeruline, ausalt, ma olen proovinud:) Olen seda ka Sulle öelnud, aga ilmselt Sa ignoreerisid seda märkust.
4. Enne uute toodete tellimist räägi oma ülemusega, äkki saab tema kogu ketile seda kaupa võttes soodsama hinna ja suurema koguse... Sellega säästad meie närve ja ennast meie näägutamisest, sest SINA pole kunagi seisnud leti taga, kui klient tuleb saali pealt kaubaga, mille olemasolust saad Sa teada sel hetkel kui klient hinda küsib!!! SINA pole kunagi pidanud kliendi ees end nii lollilt tundma, sest ei tea, mis poes müügil on ega ammugi pole aimu hinnast!!! Aga sellised olukorrad oled meile just SINA loonud ignoreerides eelnevat kolme punkti, sest oled müügisaali laiali laotanud uued tooted, mida pole veel meie müügisüsteemis ja millel pole hinda ega kohta riiulil!!!!! Kuidas saavad Su kolleegid neist toodetest teada, kui Sa ei räägi? Ilma hinnata kaupa EI SAA EGA TOHI müüki viia!!!! Mille alusel ma kliendilt Sinu arvates raha küsin???
5. Harju ära, et Sinu arvamus ei ole ainuõige, eriti, mis puudutab uute toodete soovituslikke hindasid... Sina võid ju oma arvamust avaldada, kuid hinna otsustab siiski üks teine isik! Su arvamust ei pruugita võtta Piibli tõena. Nii selgus täna, et Sinu soovituslike hindadega müüdud kaubalt saime päris mitusada krooni vastu pükse! Sest Sina "määrasid" liiga odava hinna! Ma kordasin Sulle mitu korda selle kauba kohta, et ma ei taha neid asju müüa suvalise hinnaga, sest tegelikult Sa ju ei tea, mis nende hinnaks kujuneb ja võib-olla müüme neid liiga odavalt. Ja nii juhtuski... Üldiselt ma pole selline "ma-ju-ütlesin"-tüüp, kuid seekord tegin ma kahel päeval tühja tööd, mis tuli täna, kolmandal päeval, jälle ümber teha! Lõunale sain pool viis õhtul! Sest kuni selle ajani klaarisime Sinu tegemata töid ja ennatlikke arvamuste tagajärgi!

Me ei kraaksu Su kallal suure lõbu pärast! Meil on lihtsalt väga raske, sest SINA teed kõik selleks, et meie jääks kliendi ees lolliks; jätad oma tegemised poolikuks, et keegi teine need lõpetaks. Me üritame Sulle kogu aeg seletada, mida ja kuidas Sa peaksid muutma, et me ei näägutaks nii palju. Miks Sa meid kuulda ei võta? Proovi kuu aega ja usu, ka Sinul on kergem, kui me koguaeg ei vingu ja meil on kergem, kui Sa ei anna selleks iga päev põhjust, sest siis saaks teha rahulikult oma tööd- kliente teenindada!

Probleem pole mitte ainult selles, et meie vingume Su kallal... Selle vältimine on Su enda teha. Hoopis kurvem on see, et me peletame ise oma kliendid minema, kui müüja ei tea kauba hinda ega ole seda üldse varem näinud ning ei oska klienti aidata, või kui klient peab pidevalt kaupade hindasid küsima, sest neid pole kauba juures! Me oleme ju olnud siiski sõbraliku ja hea teenindusega kett, ärme rikume seda mainet!

2 comments:

  1. ma küll ei saa eriti aru neist 5st punktist, kuid soovitan näiteks arvutil need suurelt ja punaselt kirjutada. NB!....., ja siis riputa seinale ehk siis jääb meelde midagigi. Puust ja punaselt.

    ReplyDelete
  2. See mu igapäevane töö ja mured:) Kui Sa töötaks ka siin, siis saaksid paremini aru, aga eks see jutuke saigi rohkem välja elamiseks kirjutatud, teistel keeruline aru saada.

    ReplyDelete