Tuesday, February 2, 2010

Ja mina arvasin, et me oleme tublid...

Horoskoop eilse kohta:

Kuu liigub Neitsis
Kui Kuu on Neitsis, on inimesed konkreetsed ning asjalikud. Neitsi mõju on alati seotud detailidega, süsteemiga, täpsusega, tervislike eluviisidega. Paraku toob Neitsi mõju kaasa ka liigse kriitika, virisemise, näägutamise ja pedantsuse ilmingud.
Neitsi Kuu positiivsed ilmingud on distsiplineeritus, täpsus, vastutustunne, hoolikus ja ettevaatlikkus.

Hakka või uskuma sääraseid asju! Nimelt, kui me ärganud olime, valdas meid vastupandamatu soov kodu puhtaks küürida ja kõik mittevajalik minema visata!
1. Puhastamisel kasutasime kõikvõimalikke asju: nuustikust tolmuimejani.
2. Taasavastasime WC poti ja duššitoa kraanikausi valge värvuse!
3. Viskasime vanapaberi välja (2 kotitäit)
4. Vedasime prügi välja... ma igaks juhuks ei ütle, mitu neid kotte oli...
5. Saime rikkaks, st viisime taara ära. (Ja siis langesime miinustesse, sest käisime poes ka...)

Nüüd on asjad hetkeks kuidagi kummaliselt korras ja puhtad:) Nii lahe! Me oleme endiga väga rahul:D

PS, horoskoobis on öeldud, et liigset kriitikat ja virisemist võis esineda- mitte mingi virin või kriitika pole liigne arvestades meie prügitootmis- ja kodu sassiajamisvõimet!

8 comments:

  1. kriitika! võiks vähem, kuid s.o. vist mu olemuses.

    ReplyDelete
  2. Kriitika on ju hea:) Sunnib asju korras hoidma.

    ReplyDelete
  3. tavaliselt on nii, et see mille suhtes mina kriitiline olen, on vastupidi enamuse arvamusega. Erak vist olen ;)

    ReplyDelete
  4. Ilmselt oli esik prügi(ja taara)kotte nii täis, et muud ei jäänud üle, kui koristama hakata!:D

    ReplyDelete
  5. Mkm, ei olnud... Tolmurulle jalutas ringi natuke ja siis hakkasime koristama. Ja siis muudkui kogunes neid kotikesi... Ja siis otsustasin vanapaberist ka lahti saada-jälle 2 kotti juures, ning nii ta läks:)

    ReplyDelete
  6. Raidi, ma olen ka pigem enamuse arvamusele vastupidisel seisu-ja istekohal- Sa pole üksi:D

    ReplyDelete
  7. Ei usu ma seda... raudselt elasite prügihunniku sees:D

    Ja ma liituks ka nendega, kes kukuvad siis kaagutama, kui kõigi teiste arvates on asjad õigesti:P

    ReplyDelete
  8. Jeppiii, meid on kolm!!!

    Aga ausalt ka, meil oli AINULT 1 kott prügi valmis ja taara oli kenasti kastides:D:D Vanapaber poosetas laua all:D Kõik oli õiges kohas, aga lihtsalt... No tuli tuju koristada, mis seal nii raske uskuda on???:D:D

    ReplyDelete