Saturday, January 2, 2010

Mina ja suhtlusportaalid

Nüüd olen ma popp ja noortepärane- tegin Twitterisse konto! Pikka aega ei saanud ma aru, mis asi see on. Praegu natuke nagu juba tean, või vähemalt arvan, et tean... Niisiis on minu ettekujutus selline: tuleb võimalikult tihedalt sinna kirja panna, mida parajasti teed! Ja siis sõbrad saavad lugeda ja kommenteerida ning vastata. On siiski üks asi, millest ma aru ei saa: MILLEKS seda vaja on???? Keda peaks huvitama, mida ma igal hetkel teen??? See, keda huvitab minu käekäik, helistab mulle ja küsib, kuidas mul läheb, või siis saadab e-maili. Ja lõpuks pole ju Twitterisse muud kirjutada kui et "Istun Twitteris!"????

Tean juba ette, et minust ei saa head "säutsujat", nagu seda nimetatakse. Ma lihtsalt ei viitsi sellistes portaalides passida. Orkutis ikka käin vahest, aga need ülejäänud... Mul oli mõnda aega konto ka rate's ja Netlog'is, kuid kustutasin need ära, sest ma ei külastanud neid nagunii. Facebook'is ja MySpace'is on mul ka konto, mida ma vahel isegi külastan, sest esimeses suhtlusportaalis on mul isegi sõpru. Ehk nüüd Twitterisse ilmub ka;) Üks juba on;)

Miks ma ei viitsi neis portaalides kolada? Sest need on ju suhtlusportaalid ja ma kasutan neid suhtlemiseks, mis tähendab, et login sisse, vaatan, kas mulle mingeid teateid on ning login välja. No kui teateid on, siis ikka vastan enne välja logimist. Aga milleks seal kõik need muud lisad? Piltide hindamised, mingid mängud jne. Vot nendega mina jamada ei viitsi... Lihtsalt ei näe mõtet.

Eks näis, kaua ma "säutsuda" viitsin, aga tehke ka Twitterisse konto ja uurige:)

3 comments:

  1. mida rohkem seda uhkem.algus mul ka nüüd bloogiga.neid asju tekib küll liiga palju.

    ReplyDelete
  2. Ja kõige lahedam on siis, kui tuleb paroole meenutama hakata...:)

    ReplyDelete
  3. mina põhimõtteliselt ei õpi igast numbreid pähe. teangi aind enda tel nr-it peast. pole ju eriti kasu hädaolukorras??

    ReplyDelete