Wednesday, January 27, 2010

"Laulupidu, Rakvere 2009"

Käisime täna korvpalli vaatamas (TÜ Rock-BC Kalev Cramo). Minust paremal maandus Riivo ja vasakul keegi tundmatu tüüp, kes küsis, kas plats on vaba. Oli küll:)

Miks tüüp üldse oluline oli? Tal oli sinine pasun käes! Kalevi fännidel on tavaliselt sinised pasunad, meie omadel valged või mustad. Ma mõtlesin, et kui ta on tõesti kalevlane, siis ma ilmselt lähen mängu jooksul temaga tülli.... Või vähemalt vihastan iga kord, kui ta Rockile vilistab... (Üldiselt ma pole vägivaldne:P) Aga samas oli tal valge pikkade varrukatega pluusi peal must särk- must-valge viitaks nagu Rockile...

Siis tuli Kalev väljakule ja tüüp puhus pasunat. Aga Kalevi fännid vilistavad ju nagunii oma meeskonna välja, seega mu segadus säilis. Natuke hiljem tuli ka Rock platsile ja tüüp plaksutas neile- mul hakkas tekkima lootus, et ehk seekord ma ei tõmmanud siiski vastaste fänne ligi. Kuigi mõni võib ju nii viisakas ka olla, et enne mängu plaksutab suurest austusest vastastele.

Lõpuks algas mäng ja selgus, et blond tüüp sinise pasunaga oli täiesti "meie mees":):) Õnneks elas ta kaasa ka- pasundas ja plaksutas ja ahastas, kus vaja. Mina ka. Riivo vahepeal ka. Me olime seal tribüünil vist ainukesed, kes seda tegid. Seega, sinise pasunaga mees- suuuur aitähh Sulle, et Sa kaasa elasid!!! Ma ei tundnud end seekord nii üksinda, nagu tavaliselt! Meid oli lausa kaks, kes terve mängu meeskonda toetasid! (Ma räägin sellest mitte-fännisektori tribüünist...)

Rahvas on viimasel ajal niiiiiii uimane! Fännisektoril on terve armee trumme ja nad teevad lärmi ka, aga ülejäänud on nagu mingi kari mökusid, kes teevad suu lahti vaid kas õlle joomiseks või kohtunike sõimamiseks! Nad ei plaksuta ka enam nii palju kui varem. Ok, väike õlu... No las olla, jooge... Aga kohtunike sõimamine hakkas küll närvidele käima. Keskenduge mängule! Ma ei ütle, et tandem Suslov-Suslov-Tundmatu oleks täiesti õiglaselt vilistanud, aga siiski... See ropendamine on mõttetu... Kohtunike otsust see ei muuda.

Rahvas, kui te juba kohale tulete, siis tehke häält ka! Meeskonna toetuseks!

Niisiis, aitäh veelkord sinise pasunaga tüübile, kelle särgi seljal oli tekst: "Laulupidu, Rakvere 2009".

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. NB! eelmine komm läks nässu veetse.

    käisin kord Maltal vaatamas naiste mängu kui oli "Small Nations Games 2003". terve öö olid kõrvad lukus ;) suurest lärmist. aga Malta võitis.

    ReplyDelete
  3. Mul ka esimeste kordade peale kõrvad undasid terve õhtu veel:) Aga nüüd juba harjunud ja lärman ise ka:P

    ReplyDelete