Thursday, July 30, 2009

Kiidulaul a-ha'le :)

Kuskil nädal tagasi oli BBC Radio 2-s kellegi Dermot O'Leary show... Mina ei tea sest tüübist midagi, aga tema saates oli külalisex a-ha!!! Kuulasin seda saadet täna netist. See kestis 3 tundi!!!! Ja kahjux oli seal palju-palju muudki peale a-ha. Vahepeal saatejuht jutustas midagi, aga ma ei saanud aru, millest... Mingi natuke seosetu text- luges kuulajate e-kirju ette ja kommenteeris neid stiilis "amazing"... Muusika, mis ta sinna vahele mängis oli ka imelik, mulle eriti ei meeldinud.

Peale tundi kannatamist tuli a-ha kaaaa!!! Nad laulsid seal 7 laulu laivis!!!!! Nad on niiiiii head!!!! Morten Harketi hääl on niii ilus!!! Mina olen sillas!!! Neil tuleb miski turnee ka, aga veel ei tea täpselt, kus kontserdid toimuvad... Eestisse nad niikuinii ei tule! Ma ei loodagi... Kuigi nad on siin 2 korda käinud, niiet võimatu ju pole... Aga kui nad peaxid siiski siia sattuma, siis ma lähen kindlasti!!! Üxkõik, mis hinna eest!!! Ma lähen! Sest nad on laivis niiiiiiiiiiii super!!!!!!! Nad on üldse super!!!!

No comments:

Post a Comment