Sunday, April 19, 2009

Nilbed vanamehed reidis!

Kirjavahetus ühe 49aastase... nilbikuga!

Tegelikult vastasin talle kogemata... Olex pidanud enne uurima, kui vana ta on jne... Tagantjärgi tarkus on täppisteadus... Aga lihtsalt... Jube kui palju igasuguseid kiixuga inimesi ja peaaegu perverte meie hulgas on. Hea, kui teine otse ütleb, mis eesmärgil kirjutab. Palju hullem on, kui ei saa aru enne kui hilja.

Aga toredat lugemist:

Tema:
tutvust võib sobitada?

Mina (minu kasutajanimes sisaldub number 58):
Jah, palun! :)

Tema:
rõõm! 58 tähendab mida?...pihaümbermõõtu?Ära pahanda, et noorele baisele ligi tükin.Lihtslt eakaaslased-naised,nendega pole miskit ette võtta.Tihti ei taha nad midagi (meest,inimest,SõPRA:::)
Teeme miskit interaktiivset?


Mina:
58 on lihtsalt number nende lõpmatus rodus.

Millest järeldad, et minuga midagi ette võtta on? Ja seda, et sõpra ei taheta... ma eriti ei usu. Igal ühel on ju sõpra vaja.

Interaktiivset? Kui Sa nüüd MSNi tahad, siis seda ma võõrastele ei jaga:) Mulle sobib suhtlemine selle portaali kaudu:)


Tema:
interaktiivne: uisutama,rattaga sõitma,spa-sse,öklubisse...mis arvad?ja perspektiiivis tahax sind ka kui naist(ei keeruta)aga palju pihaümbermõõt siis realy´ity??MSN-kiirem olex...

Mina:
Sel juhul meie suhtlemine katkeb, sest võõrastega ma välja ei lähe ja naist võid edasi otsida. Pihaümbermõõtu ma ei tea, selliste numbrite igapäevane päevikusse märkimine on kuidagi pealiskaudne....

Tema:
loogika ütleb ju: saame tuttavax,pole enam võõrad,lubatud kohtuda+(mitte.kelatud);(hukata, mitte armu anda v.s.hukata mitte, armu anda)

Mina:
Ma eelistan enne kokku saamist pisut pikemat suhtlemist, sest kirjateel saab inimesest uskumatult hea pildi. AGA... Minuga pole mõtet Sul aega raisata, sest "ja perspektiiivis tahax sind ka kui naist(ei keeruta)"... Seda Sa kindlasti ei saa. Hindan ausust, selle tõttu olen ka ise aus:)

Tema:
tore!muide mainin:
.Leidsin pruta.Ilus,haritud,lahe,sexikas,ei häbene oma kiimalisust, 22a noor.Veidi kõhkleb,kuid üld.tahab vana-meest.Kepp tõeliselt kuuum!!!!
tsau!


Mina:
Palju õnne! Olgu Sul tore:)

Tema:
tänks!
on!

. .

2 comments:

  1. Hahahahaaa:D Ma ikkaveel kujutan teie romantilist klubideiti ette:D
    Sa kindlasti nutad tema viimase... st. eelviimase kirja pärast patja! :D
    "Kepp tõeliselt kuum!!!!" Mmm... kui pika aja jooxul te neid kirju vahetasite, et leidis vahepeal uue ja jõudis juba selle ka ära proovida?

    ReplyDelete
  2. Sul on haige fantaasia!!!!:D Mingit deiti ei toimunud, kirjavahetus toimus umbes paari tunni jooxul. Ma pidevalt ei jõllitanud reiti, sest ma polnud eriti huvitatud selle inimesega suhtlemisest... Aga ma arvan, et ta ise kujutab ette, et ta on kuum mees:D:D Mina igatahes jäätusin:D:D Ja mina ei usu, et ta selle uue leidis 2 minutit peale minult korvi saamist:D:D

    ReplyDelete