Thursday, April 23, 2009

Nilbed vanamehed reidis vol2!

Mõni kohe ei saa aru... Eile öösel saabus samalt kasutajalt, kellest eelmises postis juttu, uus kiri... Kas viga on minus või??? Mix inimene aru ei saa, kui talle "EI" öeldaxe???!!!

Taaskord rõõmsat lugemist:

Tema:
aga võib-olla siiski,leebud? N.ö. võimatu missioon...seltsi vaja?

Mina:
Mis sai Sinu leitud prutast?

Mul pole midagi leebuda, sest Sinu eesmärgid pole mulle vastuvõetavad. Seltskonnast mul ka puudu pole:)

Tema:
Tänan küsimast1 pruta lendab lig kõrgelt.ma maine ja madal.Sai veidi pulli tehtud...bõla i prashlo...
ms mu eesmärk on? Seleta mulle.Omalgi hea teada.Tule laup. Tartu Kontrdimajja seltsiliSEX! On üritus Kevadpidustused.on põnev,ilus(muusika).....tõega,tule!


Mina:
Juba meelest läinud... Sa ju kirjutasid kenasti ja ausalt ühes kirjas: "ja perspektiiivis tahax sind ka kui naist"- Sa ei saa mind kui naist!!! Otsi keegi, kes sama tahab, mina see ei ole. Ja kas see on ka mingi samateemaline vihje: "Tartu Kontrdimajja seltsiliSEX"?

Saa aru, ma ei ole huvitatud.


Tema:
sorry!


Huvitav, kas ta nüüd lõpux saab aru, et MA EI OLE L***??? Pöördugu vastavate teenusepakkujate poole või ma ei tea.... Pole minu mure, aga jätku rahule juba!

2 comments:

  1. Heaaaaaaa!!! Onu armus vist ära:D

    ReplyDelete
  2. Jumal küll, Sa oled ikka täica rõve! No kui onu armus, siis palju õnne talle! Nutab terrrrrve ülejäänud elu...:D:D:D:D:D

    Õah, mul läheb igasugune söögiisu ära:S

    ReplyDelete