Wednesday, March 21, 2012

Mr. Nobody

"As long as you don't choose, EVERYTHING remains possible."*

Ma vaatasin seda filmi eile... tegelikult küll täna... südaööst kuni kella kaheni. Alguses tundus mulle, et ma ei saa mitte midagi aru, kaalusin isegi tuttuminekut... Aga ei saanud pooleli ka jätta, sest kuigi suurt midagi ei toimunud, oli ikkagi ootamatult põnev. Lõpuks ma omaarust isegi sain aru sellest filmist! Kuigi see on pigem sedasorti film, mida peab mitu korda vaatama.

Peale filmi kooserdasin veel umbes tund aega ringi, und ei olnud endiselt, ja mõtlesin selle filmi üle. Mingid asjad jäid kummitama, mis vajasid pulkadeks lahti harutamist.

Nemo Nobody teadis alati, mida tema otsused kaasa toovad, kuidas lugu lõpeb. Mina ei tea, mina enda puhul kujutan ainult ette, kuidas keegi mu tegemistele reageerib, või mis võimalused mul avanevad, või tulemata jäävad. Nemo teadis ja tal oli ikka raske otsustada!?!










"I don't dare to move.
I don't live.
Whatever I do is a disaster."**

Järelikult polegi vaja teada, mis tuleb. Nemo jõudis ikka ja jälle ringiga tagasi Anna juurde. Ükskõik, millise elu või kelle ta valis, ikka tuli lõpuks Anna. Ehk nii ongi. Me jõuame lõpuks sinna, kuhu jõudma peame niikuinii, ainult tee sinna saame ise valida.

Ma tahaks varsti seda filmi uuesti vaadata. Veidi normaalsemal ajal kui 00-02, sest kui ma öösiti üleval olen, siis tundub mulle nagunii, et ma saan kõigest suurepäraselt aru! Siiski jääb kahtlus, et see "kõigest arusaamine" on mu väsinud aju pettekujutelm...


*Kuni Sa ei tee ühtegi valikut jäävad kõik võimalused alles.

**Ma ei julge liigutada.
Ma ei ela.
Mida ma ka ei teeks, ikka on tulemuseks katastroof.

No comments:

Post a Comment