Saturday, March 31, 2012

Marsslane

Ma ootan juba sügisest alates oma Marsslast.

Kui ei vea õnnemängus, siis veab armastuses! Kaardimängus olen ma üsna lootusetu luuser, järelikult peab mu armastus kohe kuskilt välja ilmuma! Minu geniaalne loogika...

Nii ma siis kaotan pidevalt ja ootan õnne. Aga kuna mul kaardimängus läheb tihti kehvasti ja suurt armastust pole veel tulnud siis tegid mu sõbrad geniaalse järelduse: sel armastusel peab pikk tee tulla olema- järelikult tuleb Marsilt!

Korraks sattusin mängimisel isegi võidulainele, no päris hästi läks. Sõprade järeldus: Marslasel läks lendav taldrik katki, tulemine peatus, armastuse saabumine viibib, niiet vahepeal pidingi võitma...

Ja siis tuli uudis, et kuskilt Venemaa avarustest leiti UFO. Sõbrad: "Näeeeee, Maarja, Su Marsslane pani Venemaal mättasse! Eksis aadressiga!!!!"

Aga ta ei eksinud eriti palju aadressiga, too Venemaa mehike polnud minu rida. Minu Marsslane maandus küll Annelinna, aga valesse majja. Temast jäi vaid märg plekk järgi:













Nuuks... :'(

No comments:

Post a Comment