Tuesday, December 13, 2011

Ükskord tööl...

... oli mingi imeline päev. Mind ajas peaaegu kõik naerma.

***

Mingid pubekad poes. Kolasid mööda poodi, olid lärmakad, näppisid kõike. Ilmselt nad said aru, et me jõllitasime neid. Enne lahkumist jalutasid nad leti eest läbi.
Nokatsiga noormees: "Hoi-hoi, kapten!"
A: "Hoi-hoi!"
Nokatsiga noormees (lahkudes, ukselt): "Voodis näeme!"
Selle peale ei osanud nagu midagi öelda... :)

***

Me müüme muu staffi hulgas ka raketipüstoli rakette ja neid, mida jahipüssist lastakse (12mm, 16mm ja 26mm).
Töökaaslane palub abi: "Me peame raketi-tellimuse ära tegema."
Mina mõtlesin, et me saame midagi sellist tellida:
















Aga ei saanud... Mina lihtsalt kujutasin ette, kuidas me Kuu-rakette tellime ja see oli hirmnaljakas... Seda ainult minu arvates vist!

***

Meie postkasti laekus kiri:
"Saabusid meeste retuusid (mustad) ja need on hästi mõnusad-soojad ja ka eest auguga. Neid otsitakse."
Meie vastus:
"Vastav toode meestele on väga huvipakkuv, aga enne tellimist sooviks näidisest pilti näha, koos modelliga!"
Minu edasine teemaarendus: kui need retud on "ka eest auguga", kas siis taga on ka mõni auk?

***

Meil on müügil jõuluvana kujuke, kes nõksutab puusi ja kellel on kaenlas fiiber-vits, mis helendab värviliselt, kui juhe seina pista. Üks selline mehike seisab meil letil. Töökaaslane avastas, et adapter on kuum. Ma katsusin ka, oli jah kuum, nii tuline, et kätt ei saanud peal hoida.
Mina: "See ei ole normaalne, et ta nii kuum on!" Tõmbasin juhtme kontaktist ära ja panin lauale.
E: "Jah, Jõuluvana, Sa ei ole normaalne!"

***

Kusagil keset päeva tahtsin kliendile, kes maksis kaardiga, öelda, et ta võib PIN-koodi sisestada. Tavaliselt ei keeruta ma selle ümber pikka lauset vaid ütlen lihtsalt "PIN-KOOD", aga peaaegu oleksin lajatanud "PIRN"!!! Tüüp ostis 100W elektripirne. Mina mõtisklesin nende hinna üle ja selle üle, et üsna jabur on neid kümnete kaupa kokku osta, eks mul seepärast oligi keelel PIRN. Sain sõnal sabast kinni õigel ajal...

Naer on terviseks...!

No comments:

Post a Comment