Tuesday, December 13, 2011

Imeline Taksojuht

Laupäeval oli Lõunakas Imede Öö, ma olin ka öösel tööl. Elame töökaaslasega samas linna nurgas ja seepärast läksime pärast koju ühe taksoga. Mul oli kolm kilekotitäit kraami ja käekott kah veel, jube kandam.

Takso tuli, ronisime sisse, aga mul oli suur probleem- ise mahtusin sisse, aga kotid jäid välja! Mu pakid polnudki niivõrd suured, aga rasked, ma ei jõudnud lihtsalt neid sülle vinnata.
Taksojuht: "Oi-oi, kas ikka mahute sisse?"
Mina naersin, ütlesin Talle ka, et ise mahtusin, aga kotid jäid välja:) Lõpuks ikka mahutasin end sisse. Panin traksid ka peale ning pakid sülle ja tundsin end hästi, et lõpuks saab koju.

Taksojuht tundis huvi, et mis toimus, vaatasime, et suures majas oli veel sebimist. Arutasime, et hull ostupaanika... Töökaaslane muretses, et Taksojuht ei saanudki Imede Ööl käia. Mina: "Nüüd jäävad Teil jõulud tulemata, kõik kingid jäid ju ostmata!" Taksojuht naeris kohe südamest... Aga mul oli täiesti ükskõik, mis Ta minust mõtles, ma olin omadega nii sooda, ajasin juba lõunast saadik lolli juttu.

Märkasin, et taksos mängis Depeche Mode. Nii hea oli kuulata, kõrvad puhkasid. Mitu laulu järjest tuli Depeche'it!!!

Arutlesime veel helkurite vajaduse üle linnas ja maanteel ja jõulutunde üle... Mina: "Korraks tuli, aga läks ära, koos lumega. Talve oligi poolteist päeva, polegi rohkem vaja!" Küll ma võisin naljakas olla, sest Taksojuht naeris jälle.

Lõpuks, kui me peaaegu minu maja ette olime jõudnud, ma lihtsalt pidin Taksojuhile ütlema, et Tal mängib autos kohutavalt hea muusika! See kiitis takka, et jah Depeche Mode, vastasin, et märkasin jah, et juba kolmas laul, nii hea... Taksojuht: "Mul on terve Depeche Mode'i plaat!" Aga no oli hea kõrvadele!

Hakkasin taksost väljuma ja mitte ei suutnud püsti tõusta. Pakid sirutasin autost välja, ise ei suutnud järgi ronida ja siis tuli meelde: mul oli turvarihm peal veel!!!! Ma hakkasin nii kõvasti naerma, et pisarad jooksid, ütlesin Taksojuhile ja Töökaaslasele ka, et pole ime et välja ei saanud... Taksojuht: "Noh, tahtsite ära minna auto rihmaga seljas!" See oli kohutavalt hale-naljakas... Aga lõpuks sain oma kandamiga koju.

Loodetavasti oli Taksojuhil sama lõbus kui mul:) Ta oli tõesti tore ja Tal on hea muusikamaitse.

No comments:

Post a Comment